18. prosince 2014

Garnier Pure Matt-Brusher Oil Control (čistí pleť kartáčkem)

Krásný čtvrtek! :)
Touhle dobou jsem asi ještě v autobuse a jedu Rakouskem do Vídně! Už se nemůžu dočkat (článek píšu večer ve středu), tak snad nic nezapomenu a pokud se mi podaří vyfotit nějaké hezké fotky, tak je v sobotu uvidíte v samostatném článku :) Dneska to bude o produktu, který jsem chtěla vyzkoušet už nějakou dobu a navíc byl v akci zlevněný!


Kombinuje kartáček s peelingovými štětinkami a čistícími lamelami s ultra čistícím gelem obohaceným o antibakteriální kyselinu salicylovou a Himalájské krystaly obsahující až 70 minerálů známé pro svou peelingovou sílu. V případě podráždění omezte používání.

Odstraňuje přebytečný maz, redukuje černé tečky zabraňuje jejich opětovnému výskytu po dobu 14 dnů.


Kartáčkem se celkem dobře pracuje, mohl by být ale trochu větší (trvá to celkem dlouho než vyčistím pleť) nebo jakoby ohebnější, jelikož je těžké s ním vyčistit nos a okolí. Nevím co přesně jsem si představovala, že bude kartáček dělat, jsem ale celkem spokojená... 


... Gel při čištění pleti moc nepění, ale účinky jsou bezva. Černé tečky po asi týdnu jsou opravdu méně výrazné, neřekla bych ale, že zabraňuje tomu, aby se znovu objevily. Čeho jsem si taky všimla je to, že vysušuje pupínky, takže zkrátí dobu, po kterou na pleti tyhle potvůrky zůstanou. Po vyčištění je pleť hladká, jemná ale trochu napnutá - takže je určitě potřeba použít krém a pro suchou pleť by to asi nebylo nejvhodnější (nezkoušela jsem). Když gel smývám, tak i trochu chladí. Je škoda, že nevidím, kolik gelu v lahvičce zbývá, ale moc se ho nespotřebuje, takže to i vydrží na nějakou tu dobu. Já "kartáček" používám co 2 nebo 3 dny. Sehnala jsem ho v akci za 70 Kč v DM (nezaručuju, že se ještě prodává, možná byl v akci protože se ruší) a prodává se ještě jedna verze a to na akné s bílým kartáčkem.

Vyzkoušeli jste něco podobného? Používáte nějaké kartáčky nebo houbičky na čištění pleti?

2 komentáře:

  1. Kartáček vypadá zajímavě. ale asi bych se bála si s ním drbat obličej, celkově se mi poslední dobou různé houbičky na smývání obličeje nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se nejdříve bála, že mi podráždí obličej, ale nestalo se :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)