8. prosince 2014

Makeup Revolution London Baked Eyeshadow

Krásné prosincové pondělí! :)
Dneska bez dlouhého rozepisování na začátku se vrhnu rovnou na recenzi. Bude to další a poslední (určitě ještě někdy od MRL něco vyzkouším, ale momentálně je to poslední testovaná věc) recenze na produkt od MRL a to paletka zapečených očních stínů.


Balení je obyčejné plastové, není moc bytelné. U stínů najdete i přilepený mini aplikátor, který asi teda nepoužiju, ale stíny trochu více práší, takže se třeba takovýmhle aplikátorem nanášejí lépe, než štětcem - pigmentace je lepší.


Paletka obsahuje 5 stínů. První dva jsou nejméně pigmentované, oba jsou světle růžové, jeden se ale leskne bíle a druhý růžově. Třetí stín je hodně zvláštní, je to hot pink se zlatým šimerem, který jsem teda upřímně na oči použila jenom jednou, jelikož mi moc nesluší a vypadám tak trochu "nezdravě" :) Poslední dva stíny jsou nejvíce pigmentované a to burgundy spíše do hněda a klasický hnědý odstín super od záhybu oka. Všechny mají výrazný šimer a práší, takže se mi stávalo, že jsem pak měla i u spánků třpytečky... Výdrž bez báze je jen několik hodin, pak se začnou slévat. S bází od Elf (se kterou mi mimochodem stíny většinou drží skoro celý den) vydrží tak 7 hodin a pak se začnou slévat, pigment se ale na víčkách pořád drží, takže stačí stíny třeba přejet čistým štětcem nebo prstem. Odstín paletky je Chocolate Deluxe a na výběr máte celkem z 5 ti druhů, cena je 119 Kč a seženete ji například na eshopu makeuprevolution.cz.

Vyzkoušeli jste někdy zapečené stíny nebo tvářenku/bronzer?

Za poskytnutí paletky k recenzi děkuji eshopu makeuprevolution.cz.

3 komentáře:

  1. Paletka vypadá moc pěkně, ale sama bych si vybrala asi jiný odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To teda nevypadá jako Chocolate Deluxe :D odstíny se mi líbí v paletce, ale na očích se mi už tolik nelíbí, protože mi dělají ,,unavené'' oči :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to samé dělají i mně.. když už, tak je musím používat hodně opatrně :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)