24. prosince 2014

24. 12. 2014 ❄ Štědrý den

Krásný Štědrý den! :) 

Další rok utekl jako voda a Vánoce jsou opět tady. Včera jsme ještě pekli rohlíčky (jelikož je má mladší brácha hrozně rád a letos jsme na ně nějak zapomněli) a mamka upekla štolu. A až včera jsem si připadala trochu "vánočně"... Nevím, jestli to je tím, že není sníh, nebo něčím jiným, ale letos na mě vánoční nálada padla později než obvykle :) Většinou jsem už nadšená ze světýlek (to jsem taky byla, když jsem zjistila, že ve městě už máme světýlka kolem hlavní cesty a stromeček) na začátku prosince a vytáhnu svíčky, uplete se adventní věnec atd.

Stromeček jsme zdobili dneska ráno, jako každý rok - opět máme živý, i když nikoho nebaví uklízet popadané jehličí z koberce, tak máme skoro vždycky živý.

děkuju tomu, koho napadlo, protlačit těsto na rohlíčky mlýnkem na maso! :D
Essence 147 miss universe, Rimmel Glitter Bomb 021 Bedazzle

Tak snad se dočkáme ještě o prázdninách alespoň trochy sněhu, aby byl čas si ho užít, jelikož hned po prázdninách nastanou "krásné" dva týdny písemek a čtvrtletek... Do komentářů se mi můžete pochlubit, co máte dnes na štědrovečerní večeři? My klasicky rybí filé (plus i půlku kapra) a bramborový salát, polívka stejná každý rok a to hrášková.

Dneska jsem vám ale chtěla hlavně popřát pohodové Vánoce a užijte si chvilky s rodinou a přáteli :)


PS: Ať vám nezaskočí kost (pokud máte ryby) a hlavně ať večer chutná :) Koukáte na Popelku?

3 komentáře:

  1. Taky ti přeji pohodové Vánoce :) na večeři máme lososa a bramborový salát, polévka se u nás nevaří, nevím proč :D a na Popelku nekoukám, ale možná budu.. Nevím vždy si to zapnu, ale pak se přistihnu, že to vůbec nesleduju :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. K večeři bude kapr, kuřecí řízky a klobásy, bramborový salát a rybí polévka. Jsme nenažraní :-D
    Krásné Vánoce, Zdeni! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)