30. listopadu 2014

Spotřebováno - listopad 2014

Krásnou první adventní neděli! :)
Už se to nebezpečně blíží! A o čem mluvím? O Vánocích přeci :) Dárky nenakupuju niky moc dopředu, takže mám ještě pár týdnů na dokupování a balení. Letos máme adventní věnec v podobě polínka, ve kterém jsou 4 vyřezané kolečka na svíčky, určitě vám to na blogu ukážu taky. Dneska to bude tradičně ale spotřebováno za uplynulý měsíc. 


Freeman pleťová maska s avokádem a ovsem - Maska mi vyhovovala a určitě vyzkouším další druhy a pak možná koupím i plné balení. Odkaz na článek - První dojmy...
Balea odličovací ubrousky malina - Myslím, že ubrousky už neseženete, jelikož to byla limitovaná edice, jestli by někoho ale zajímala recenze tak tady je.
Alverde Baby mycí emulze a šampon - Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet dětský šampon, jestli by nebyl pro vlasy lepší, přece jenom co je dobré pro děti by mně uškodit nemělo... A byl překvapivě dost dobrý! Velké balení je ale dost drahé, takže se kouknu po jiném.
Nel oční stín - Stín jsem kupovala v zapadlé drogerii, a už si přesně nepamatuju kolik stál. Má ale krásnou barvu, světle růžová trochu do zlata (podobný jsem ještě neviděla). Už ho mám celkem dlouho, tak jsem se rozhodla ho vyhodit a navíc se rozbil.
Elf báze pod oční stíny # Sheer - Klasická báze, která prodlouží výdrž očních stínů. Kupovat znovu už ale asi nebudu a kouknu se po jiné.
Rossmann "Attractive Girl" mini parfém - Voněl trochu sladce a trochu kořeněně, kdyby se prodával ve velkém balení tak klidně kupuju! V Rossmannu jich najdete více druhů.
Aromatherapy šampon a sprchový gel - Žel musím tyhle dva výrobky vyhodit. Jakoby ztuhly a nechci je používat, jelikož na nich není napsané ani datum spotřeby a rozhodně se změnily co se konzistence týče...


Avon šampon s třešňovým květem - Nemám originální balení, ale není ani moc o čem psát. Vlasy nebyly po použití mastné ani vysušené, ale bylo znát, že je třeba použít balzám na vlasy. Nekoupila bych si ho..
Dermacol sprchový gel vodní meloun - Tyhle sprcháče jsem si zamilovala a ráda zkouším nové vůně. Tenhle voněl krásně sladce, jako melounové žvýkačky Huba Buba!
Balea jemná čistící pěna - Hodně jsem se těšila, jaká pěna bude, ale nijak super nebyla. Pleť celkem vysušovala, takže by byla pro mě spíše na léto. Odkaz na recenzi tady.
Garnier Mineral Protection antiperspirant - Už mám doma další z téhle řady antiperspirantů. Nezabrání úplně pocení, ale hezky voněl a nebarvil oblečení.
Balea odličovač očí s olejem - Jen doufám, že se tohle ještě vyrábí!? Určitě bych si tohle koupila znovu, jelikož odlíčí úplně všechno a rychle - odkaz na recenzi.
Oriflame Essentials tělový krém - Taky si nejsem jistá, jestli se ještě vyrábí, ale jestli jo, tak si ho určitě kupte! I ségra ho chválila, když si ho jednou půjčila, aby si namazala suché popraskané ruce a říkala mi, že je super a pomohl jí.

Dopotřebovala jsem celkem dost věcí, tak snad to tak půjde dále. Dalším článkem budou nákupy a řeknu vám, jaké články chystám na prosinec a možná se na blogu objeví :) Vyzkoušeli jste něco stejného jako já?

4 komentáře:

  1. Oční stíny Nel - ty budou přesně pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ubrousky od Baley mám ráda, báze od Elfu je podle mě hrozná, sprchové gely Dermacol jsou super, třešňový šampon mi dělal lupy. Hezký článek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jediné, co jsem si taky pořídila, byl ten Meloun od Dermacolu, ale mně moc nenadchnul, Pistácie je prostě lepší :) Freeman masky mě furt lákají, ale ještě jsem nezkusila. Jestli můžu něco doporučit, tak je podkladová báze od Ryor, není drahá a je jak pod stíny, tak pod rtěnku i na celý obličej, příjemná a funkční. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)