8. listopadu 2014

První dojmy... Balea LE ubrousky s vůní malin

Ahoj :)
Už před pár týdny se na blogu objevil podobný článek, akorát o višňové verzi těhle odličovacích ubrousků. Ještě pořád je můžete sehnat ve výprodeji v drogerii DM, takže pokud je ještě sháníte, rychle pro ně! :) 


Hydratační čistící ubrousky s vůní malin pro normální pleť. Dermatologicky testováno. 


Opět jsem se těšila hlavně na vůni těhle ubrousků a opět to není to, co jsem čekala... Vůně je trochu chemická malinová, malinko mi připomíná malinový jogurt (ale jenom hodně málo), nevadí mi ale. S ubrousky odlíčím pleť i oči, ale pokud mám v ten den více řasenky nebo něco voděodolného už to ani nezkouším a sáhnu po něčem jiném. Potom ještě dočišťuju micelární vodou Avene. Pleť je po odlíčení trochu lepivá, ale jelikož jí je třeba dočistit, moc to nevadí. Určitě to není moje poslední balení Balea ubrousků, ale po těchto je vystřídám s něčím jiným, jelikož si myslím, že není dobré pořád pleť ubrousky dřít... V balení je klasických 25 kusů a zlevněná cena v DM je 67 Kč za dvoje ubrousky a krabičku.

Vyzkoušeli jste odličovací ubrousky z této limitky?

2 komentáře:

  1. me prijdou takove zbytecne, na trhu jsou pripravky,ktere dostatecne plet odlici a neni treba dalsich nekolik pripravku k dalsimu docistovani,tak proc utracet ta ubrousky,co me defakto jen ulepi ..navic jak pises ty vune jsou chemicke ,nic vonaveho

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna tyhle ubrousky mám právě rozpoužívané :) Musím souhlasit, že voní trochu chemicky, ale já to překousnu. Oční makeup s nimi bohužel neodlíčím, ale na pleť mi vyhovují. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)