20. listopadu 2014

Rimmel Extra Super Lash waterproof mascara

Po tom, co mi došla má oblíbená voděodolná řasenka od Essence Get Big Lashes (recenze) jsem vlastně ani moc neuvažovala o tom, jakou si koupím jako další. Při jedné z návštěvy DMka jsem si všimla akce na řasenky Extra Super Lash od Rimmel a voděodolnou si odnesla. Je pro mně nutnost mít na aktuální počasí řasenku, která vydrží časté slzení očí a sněžení nebo déšť, kterého je na podzim a v zimě hodně :D

kónický tvar kartáčku - ke konci se zužuje
Řasenku s takovýmto tvarem kartáčku jsem ještě nikdy nezkoušela, takže jsem si nebyla jistá, co dokáže s mými řasy udělat. Při prvním ani druhém použití se toho vlastně ani moc nestalo. Řasy byly nadzvednuté, trochu objemnější a delší (řasy nebyly slepené). Takže pokud jste pro "natural look" tak na tohle je řasenka super. S další vrstvou je to lepší a řasy výraznější, já pro ni našla ale jiné využití -> nanesu jednu vrstvu obyčejné řasenky a pak vrstvu téhle voděodolné + ji použiju i na spodní řasy. Vůbec se nedrolí a neopadává pod oči a řasy zůstanou natočené celý den. Voděodolná opravdu je a hodně! Právě když jsem jí nanesla více vrstev, bránila se i olejovému odličovači (tampónek nasáknutý v oleji - Balea výrobek). Moc příjemně nevoní, ale při používání to necítím. Koupila jsem ji v akci za 70 Kč v DM, ale určitě ji seženete i v Tetě nebo Rossmannu.

Používáte voděodolné řasenky? Našli jste nějaký 100 % voděodolný produkt?

3 komentáře:

  1. Voděodolná Colossalka je super :-) Teď mám nějakou od Oriflame a ta taky není špatná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pouze jednu a od Maybelline The Rocket, vodě odolá suprově, ale ten efekt se mi na mých řasách nelíbí :( Essence řasenku jsem také měla a za těch 60,- byla mnohem lepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. s voděodolnými řasenkami nemám žádnou extra zkušenost. Možná kouknu v DMku na tuhle, ale bojím se, že mi sedět nebude, protože moje řasy se rády slepují a tenhle štěteček - aspoň podle fotek, vypadá, že je je k tomu bude svádět. :/ To je škoda... Ale mrknu na ní, díky za tip. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)