22. listopadu 2014

První dojmy... Freeman Facial Clay Mask (Avocado & Oatmeal)

Krásnou sobotu! :)
Dneska mám pro vás další z "mini série" článků První dojmy... Už dlouho uvažuju o tom, že si koupím masku Freeman (určitě je všichni znáte, nebo jste je viděli v drogerii), jelikož jsem na ně četla hodně pozitivních recenzí. Před tím, než si ale koupím plné balení, které má mimochodem 150 ml, jsem některé chtěla vyzkoušet v menší verzi. Jako první jsem koupila kaolinovou.


Maska není moc hutná, takže se dá lehce rozetřít po obličeji. Celkem rychle zaschne - ucítíte, že se vám napnul obličej. Po těch asi 10 minutách masku smývám. Pleť je potom trochu napnutá, póry jsou zmenšené a všimla jsem si, že pomohla zmizet malým pupínkům (vysušila je). Určitě to nebude dobré pro suchou pokožku, ale jak se na masce už píše, pokud máte mastnou T-zónu (čelo, nos, brada) tak alespoň na to bych jí doporučila. Maska mi vyšla na 5 použití, takže pokud uvažujete o koupení masky Freeman, tak doporučuju nejprve vyzkoušet tyhle balíčky. Cena je 40 Kč za 15 ml a já masku koupila v drogerii Teta.

Vyzkoušeli jste masky Freeman?

5 komentářů:

  1. Já zkoušela jen meruňkový peeling a ten nebyl nic moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Mohu potvrdit - pro suchou pleť to fakt není, nebyla jsem s ní spokojená. Jinak mám moc ráda tu ananasovou (mám plné balení) a pak tu mám k vyzkoušení tu modrou - už hodně dlouho, nějak se jí bojím :-D Ale tento víkend se hecnu a jdu do ní!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, myslím, že by mi mohla sednout. Zkoušela jsem pouze tu s mořskými minerály a ta se chová dost podobně dle tvého popisu .)

    OdpovědětVymazat
  4. já jich mám doma hafo, jejich masek a vesměs mi sedí všechny, je tedy pravda, že si kupuji jen ty, které jsou určeny ma velké pory a mastnou plet

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)