12. listopadu 2014

Avène Micellar lotion │ micelární voda

Hezkou středu :)
Včerejší den otevřených dveří se (myslím si) vydařil a snad se všem líbily stánky s našimi fiktivními firmami... Dneska to bude ale o micelární vodě - je to první micelárka, kterou jsem vyzkoušela, takže nemám s čím srovnávat (nepočítám pár vyzkoušení Biodermy od ségry), ale dost mě tahle mile překvapila!


Micelární voda má jemnou sladkou vůni, která není nijak nepříjemná, ale jde pak trochu cítit na pleti. Po odlíčení nebo dočištění pleť jenom trošku "lepí".

chtěla bych upozornit na termální vodu hned na prvním místě! :)

Pleť rychle odlíčí nebo dočistí. Když jsem měla na pleti jenom korektor a pudr, tak stačil 1 tampónek na dočištění. Odlíčí makeup i řasenku, ale s voděodolnými produkty si neporadí vůbec (není k tomu určená, ale třeba by to někoho zajímalo). Neucpává póry a nijak nezhoršila nebo nezlepšila mou - jen v T-zóně mastnou - pleť. Micelární vodu od Avène bych si asi normálně nekoupila, ale ségra ji sehnala v akci 1+1 zdarma (akce jsou často nejen na Avène, ale i Biodermu atp. v lékárnách), takže za 250 Kč už je to mnohem přijatelnější. Plná cena je tedy kolem 500 Kč za velké balení 400 ml.

Určitě bych ji doporučila! Hlavně pokud na tyhle micelární vody narazíte při akci 1+1 zdarma určitě se to vyplatí :)

Vyzkoušeli jste něco od Avène? Co by jste chtěli vyzkoušet?

3 komentáře:

  1. Za mě je super Borjois micelárka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zkoušela jsem právě tu termální vodu ve spreji a na osvěžení je to super věc :) ale tato mě celkem zaujala, ale počkám si na tu akci :D

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě počkej na akci, za tu plnou cenu je to celkem dost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)