26. listopadu 2014

Makeup Revolution London Lip Gloss & Cream Blush

Hezkou středu :)
Dneska jsem tu s další recenzí na produkty značky Makeup Revolution a to lesk na rty a krémovou tvářenku. Tvářenku jsem doposud moc nepoužívala, ale jelikož můžu krémovou nanášet prsty a je to rychlejší, tak jsem začala :)


Balení tvářenky není moc pevné, už se mi oddělalo průhledné víčko, jde ale přidělat zpátky. U lesku na rty nemám vůbec žádnou výtku, je to klasické balení pro lesk, možná by mohlo být okolí aplikátoru trochu větší (myslím velikost takové té "kapičky" kterou lesk roztíráte po rtech).

vlevo tvářenka, vpravo lesk na rty

Lesk na rty # Touch
Má světlý růžový odstín se zlatým šimerem, který na rtech není vůbec vidět. Rty jenom lehounce zabarví (mám spíše tmavší rty a zabarvení není vůbec vidět). Má hutnější konzistenci a vůbec nelepí, což by mohlo být pro některé velké plus. Hodně sladce voní, jako nějaké ovocné bonbóny, nemá ale žádnou chuť (což je dobře :D). Výdrž snad ani nebudu posuzovat, jelikož se asi každý lesk po jídle nebo pití ze rtů ztratí. Mám ho v odstínu Touch, na výběr je z deseti různých odstínů za cenu 45 Kč.

Krémová tvářenka # Rosy Cream
U té jsem se bála, jak bude vypadat ve skutečnosti. Je to růžovo červený odstín, bez šimeru nebo třpytek. Pigmentace je na tvářenku podle mě dobrá, takže se snažím jí moc nenanášet (přidat jde vždycky, ale ubrat...). Ze začátku mi přišla trochu tužší, když se ale dostanete pod tu "první vrstvu", tak se pak dá lépe aplikovat i prsty. Výdrž záleží hodně na vašem typu pleti, jestli pod ní použijete podkladovou bázi a makeup, nebo jí dáte na čistou pleť. Já ji nanáším na pleť po krému a někdy jenom trošku zapudruju - pak vydrží cca 5 hodin. Tvářenku mám v odstínu Rosy Cream a na výběr je ze čtyř odstínů za cenu 69 Kč.

Oba tyhle produkty můžete koupit například na stránkách makeuprevolution.cz (mají je tam teda nejlevnější).

Používáte krémové tvářenky? -> máte nějakou oblíbenou značku?

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji stránce makeuprevolution.cz.

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)