2. listopadu 2014

Nákupy - říjen 2014

Krásnou neděli :)
Jak jste si užili páteční Halloween? Četla jsem, že se začíná objevovat i v Česku, ale my ho doma neslavíme, což mě i celkem mrzí... Minulý měsíc byl hlavně v duchu nakupování v akcích (kdo by neměl rád slevy že :D). Nevím, jestli budou nákupy za další měsíce velké nebo jestli budou vůbec články o nákupech, jelikož se samozřejmě blíží prosinec a Vánoce -> nakupování dárků. 


V Dm měli v akci hodně výrobků od Garnier v péči o pleť a našla jsem i tenhle Garnier Pure Matt-Brusher Oil Control za 70 Kč. Dlouho jsem něco takového chtěla vyzkoušet, ale musím říct, že po pár použitích nevím, co mě na tom tak lákalo :D Klasika odlakovač od Ebelin bez acetonu za 35 Kč. Do drogerie Teta moc nechodím (nevím proč, když máme ve městě 3 a jsou blíže než Dm a mají tam levnější věci...) ale při jedné návštěvě jsem sehnala za 40 Kč deodorant Garnier Mineral Invisi Dry, mám už jednu verzi a ta je super, tak jsem do zásoby koupila tuto. Pokud sháníte limitovanou edici krémů na ruce od Essence, tak v Dm už je mají za 55 Kč, vybrala jsem si verzi vanilka a skořice, která po rozetření na rukou voní spíše jenom po skořici.

Taková menší infantilní blbůstka je KIK balzám na rty, který jsem si koupila jenom díky krabičce - 25 Kč. Nakonec jsem balzám vydloubala (díky za tip Neli :D) a dala tam mint pastilky, které se prodávají v papírovém "sáčku". Dlouho jsem chtěla vyzkoušet Four Seasons Vápník pro nehty, takže když kamarádka Radka objednávala z lekarna.cz neodolala jsem - cena 52 Kč. Hutný pečující balzám na rty Astrid se vždycky hodí a v Dm je mají/měli v akci za 25 Kč. Poslední věcí je stín Maybelline Colorama 401, který jsem sehnala v drogerii Teta za 20 Kč!

Narazili jste vy na nějaké akce nebo výprodeje? 

3 komentáře:

  1. Já mám od Garnieru něco podobného, vlastně je to asi to samé, ale má to nahoře jiné štětinky a s tím spokojená jsem. Při pravidelném používání se efekt dostavil. :)
    A jeden stín od Coloramy jsem taky ukořistila už v létě za dvacku a byl to teda propadák. Nicméně zrovna včera jsem z něho tu horní vrstvu seškrabala nehtem a teď, zdá se, že bude možná fungovat lépe. Dám mu ještě šanci. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám něco podobného od Garnieru na černé těčky, akorát to moc nepoužívám, protože se mi, hmmm, moc nechce :D
    Ten krém od Essence si chci koupit, akorát jsem četla, že prý jsou naplněny jen z poloviny, tak by mě zajímalo co je na tom pravdy :D Teď mě i trochu odradilo to, že voní jen po skořici, protože já už od léta sháním kosmetiku, která voní po vanilce. Hádej co? Nemám ani jeden, jeden sprcháč Balea, ale to je smíchané s pomerančem takže taky nic moc.. Jeee, úplně moc se mi líbí ten balzám z Kik :D hlavně kvůli krabičce.

    OdpovědětVymazat
  3. Och ten kokosový balzám na pery je priam dokonalý <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)