31. října 2014

Spotřebováno - říjen 2014

Hezeké páteční ráno :)
Dnešní článek bude trochu delší, jelikož tady máme (jako s každým koncem měsíce) spotřebováno. Tentokrát jsem se snažila hlavně spotřebovávat vzorečky a podařila se mi i jedna věc z dekorativky.


Balea sprchový peeling - Fajn sprchový gel/peeling, který už žel nekoupíte, ale koho by zajímala recenze - odkaz.
Balea sprchový gel jahoda - Hodně sladce, trochu chemicky, voněl. Jinak obyčejný Balea sprchový gel, který už beztak každý vyzkoušel.
Avon Naturals 2 v 1 meruňka a bambucké máslo - Dobrý šampon s balzámem v jednom, který opravdu zjemní vlasy - recenze.
Avon Perfectly Puryfying maska - Trvalo mi dlouho, než jsem jí spotřebovala, ale snažila jsem si jí šetřit. Masky z řady Planet spa jsem si oblíbila a určitě není poslední - recenze



Balea pleťová maska Dobrá nálada - Jedna z mála masek od Baley, která mi nevyhovovala a pálila mě kolem nosu a slzely mi z ní oči. Jinak mám tyhle masky ráda.
Balea sprchový gel třešeň - Sprcháč krásně voněl, choval se jako ostatní sprchové gely téhle značky. Balení by bylo super na cestování, vystačilo mi na jednu sprchu (objem 8 ml).
Nivea Sensitive noční a denní krém - Oba krémy mi vyhovovaly, noční byl hutnější a denní trochu gelový. Žádnou neplechu na pleti neudělaly.
Eucerin Dermo Capillaire šampon - Z jednoho použití toho moc o šamponu nezjistím, vlasy umyl, neobsahoval balzám, takže byly trochu vysušené.
Palmolive Mediterranean Moments - Sprcháč zajímavě voněl, koupila bych si ho i v plné verzi - krásně pěnil.
L'Oréal Revitalift Magic Blur - Konzistencí a účinkem mi hodně (až moc) připomínal Garnier Perfect Blur. Pleť mám teď chvíli dobrou, pak se zase zhorší a dokola, ale nějak výrazně mi ji nezhoršil - neucpával až tak póry. Silikonová textura.
Swiss O Par pomerančový šampon - Hodně zajímavě voněl - po pomerančích. Vlasy umyl, nemastil je ani je zbytečně nevysušoval. Nevím ale, jestli se dá koupit u nás v plné velkosti.
Purex Exfoliating facial wipes - Nic moc dělající ubrousky, už bych si je znovu nekoupila - recenze.
Balea LE odličovací ubrousky třešeň - Ještě je můžete sehnat ve výprodejích v DM, byly stejné, jako ostatní ubrousky Balea (limetkové a grapefruitové) - recenze


Maybelline Colorama 47 - Tenhle lak jsem si zamilovala. Určitě bych si ho koupila znovu, jelikož se hodil jako top coat na každý lak.
Essence Get Big Lashes waterproof - Super voděodolná řasenka, udělala krásné řasy, neslepovala a za cenu okolo 70 Kč - pokud nějakou sháníte, tuhle můžu určitě doporučit - recenze.

Máte zkušenost s některým výrobkem?

8 komentářů:

  1. Já akorát tedka používám ten sprcháč od Palmolive, jako je fajn, ale moc mi nevoní tedy.. na mě je moc kořeněný. Jinak bych ale moc ráda vyzkoušela nějaký sprchový peeling od Balei, zase by to byla nějaká změna:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde jsem viděla, že by měl být nový peeling Balea, limitka myslím :)

      Vymazat
  2. Nějaká velká spotřeba na tebe ne? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkem jo no :D Jsem ráda, že jsem se zase zbavila pár výrobků :)

      Vymazat
  3. S tou řasenkou s tebou naprosto souhlasím, za 70,- must-have :) Také se mi nashromáždili vzorečky Magic Blur a na mě je to až moc silikonové :D

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku doma mám,a taky ji mám moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu řasenku mám doma taky a jsem s ní spokojená :) Masky od Balei nesnáším a už si je nekupuji, protože má po nich strašně podrážděnou pleť :(

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je už moc nekupuju, ale chtěla bych vyzkoušet třeba masky od Freeman :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)