25. října 2014

Maybelline Baby Lips - Intense Care

Co přišly tyhle "slavné balzámky" do Česka, chtěla jsem nějaký vyzkoušet, abych zjistila, jestli to je fakt taková bomba - vždyť o tom povídají na všech zahraničních youtube kanálech! (a o EOS no :D). Díky DM boxu jsem ho vyzkoušela a jsem ráda, že jsem si ho sama nekoupila (po pravdě, asi si ale stejně pořídím nějakou barevnou verzi, kterou jsem chtěla spíše vyzkoušet).

plus bych mu dala body za balení, je fakt hezké :) ale balzám se v něm trochu kýve...
 

Dostala jsem verzi Intense Care, která je jedna z šesti (teď si nejsem jistá, kolik se jich u nás prodává...), což je průhledný balzámek, který má vyživovat a hydratovat rty. Vůni má hodně jemnou a trošku sladkou, kterou ucítíte jenom když si přičichnete opravdu z blízka. Mám ráda, když po nanesení balzámu cítím na rtech alespoň malou vrstvu balzámu (přijde mi pak, že jsou rty více vyživené..) což se s tímhle nestane. I když přejedu po rtech několikrát za sebou, balzám se nenavrství. Je ale určitě hydratační, takže svoji funkci splňuje :) Na opravdu hodně suché rty jsem ho nezkoušela, jelikož není ještě taková zima, aby mi rty popraskaly (i když k tomu nebylo včera daleko), ale myslím, že do bundy nebo tašky se bude určitě hodit, aby popraskání zabránil. Plná cena je 80 Kč, ale teď je seženete určitě v akci za cenu okolo 55 Kč třeba v drogerii Teta nebo DM.

Podlehli jste a vyzkoušeli tyhle "slavné balzámky"?

7 komentářů:

  1. Mě tyto balzámky nijak zvlášt nezaujaly, mám radši nějaké, které rty nezabarví nebo naopak typické rtěnkobalzámy, které se tedy koupím spíše :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se tyhle balzámy moc líbí, ale zatím nový nepotřebuji, tak odolávám :-)

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mám Cherryme a je celkem fajn, ale klasické třešňové Labello je mnohem lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně, Labello se mi zdá lepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. radeji volim kvalitu,nez dobry marketing ... proto investuji do blistexu

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem tedy začala testovat ten Hydrate a Peach Kiss... a teda jako nic moc, abych pravdu řekla. Později o nich sepíšu článek.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem jim podlehla a do drogerky jsem letěla hned ten ten, kdy se dostaly na trh :D Zrovna v DM měli akci 2+1 zdarma, tak jsem si řekla že si je vezmu. Problém číslo jedna byl ten, že jsem opravdu nevěděla, jaké si koupit, protože všechny jsou v roztomilém obalu, že jsem měla chuť si koupit všechny :D Díkybohu, že jsem to neudělala! Nakonec jsem si vzala Cherry me, intense care a hydrate. Nejvíc mi voní cherry me ♥ a vůbec mi nevadí, že barví. Proto jsem si ho koupila :D Ale vůbec mi nesedí intense care.. Nevím proč, vadí mi i ta vůně a těším se až se ho zbavím :D Každopádně už bych si je asi nekoupila.. Jsou o hodně lepší balzámy, akorát já zatím na nějaký dobrý, který by mé rty uzdravil, nenarazila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)