3. října 2014

První dojmy... Balea slupovací maska pro smíšenou pleť

Ve spotřebovánu jste si mohli všimnout téhle slupovací masky, o které jsem se rozhodla vám napsat něco více, jelikož tyhle mini masky Balea používám ráda a zatím mi (až na jednu) všechny vyhovovaly. Dneska to bude o slupovací masce, která přijde mému taťkovi strašně vtipná, jelikož minule, když jsem vyšla z koupelny s maskou (neslupovací) na obličeji tak mi řekl "To si pak zase budeš sloupávat obličej?" nebo nějak tak to bylo :)


Konzistenci má maska klasickou, jakou slupovací masky mají - je hodně tuhá a táhne se, takže když si ji dávám na pleť mám slepené všechny prsty a vlasy mám nalepené na obličeji spolu s maskou :D Je průhledná a má nevýraznou vůni, která si myslím, nikomu vadit nebude. Po cca těch 15 minutách (musíte sami vychytat, kdy je maska úplně suchá - zkuste si přejet rukou po obličeji a když nikde nelepí tak je čas) sloupávám a to je celkem dobře, až na právě oblast okolo vlasů. Nevšimla jsem si nějaké super vyčištěné pleti, ale pleť nebyla vysušená ani nijak podrážděná. Pokud chcete něco pro srandu, tak masku určitě doporučuju. Možná při dlouhodobějším používání by šly vidět nějaké čistící účinky... Cena za dvojbalení je 22 Kč.

Co vy a slupovací masky?

2 komentáře:

  1. Mě naopak masky od Balei nesedly a pálí mě. Jsou cítit chemií a bez účinku. Nejspíš to bude tím, že moje pleť nesnese levné produkty. Kupuju si radši dražší, ktere opravdu něco dělají.
    Ale samozřejmě, že každému sedne něco jiného.

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé masky Balea mě ale taky pálily, asi je to kus od kusu... :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)