19. října 2014

Essence Road Trip Thermo Effect lak na nehty

Věc, ze které jsem byla hodně natěšená ze swapu s Radkou byl tenhle lak na nehty, který má měnit barvu podle tepla. Sama jsem si ho chtěla koupit, ale už jsem ho nikde neviděla... Nevím, jestli tenhle seženete, ale vím, že v aktuální limitované edici Essence byl taky jeden termo efekt lak na nehty.

 

Jak jde z fotek poznat, jak termo efekt se opravdu dostavil. Béžovo-oranžové nehty jsem měla skoro pořád (za tepla). Nejlépe, při polití studenou vodou se nehty začaly měnit na nude odstín a pár minut tak i zůstaly, než se opět dostaly do béžovo-oranžova. Zkoušela jsem nehty potom přelakovat top coatem a pořád se barva měnila. Někdy tomu stačilo i chladno venku, ale teď na podzim se to mockrát nestávalo. Štěteček je né moc dlouhý a na konci rovný, jde s ním lakovat v pohodě, ale mě více vyhovují kartáčky na konci zaoblené... Schnutí byl trochu problém, celkem to trvalo než nehty zaschly a potřebujete alespoň 2 vrstvy. Výdrž max 4 dny bez odštipků.

Vyzkoušely jste nějakou podobnou vychytávku na nehty?

3 komentáře:

  1. Z této kolekce jsem si pořídila bílý se třpytkami a to schnutí bylo hrozné... Taková škoda, přitom ta barva je fakt pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ten samý a nějak mě zlobí, laky z aktuální limitky jsou lepší. Ale úplně nejlepší je thermo lak z kolekce Superheroes, ten zatím žádný jiný nepřekonal :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)