21. října 2014

21. 10. 2014

Krásné úterý!
Jak se máte? U mě to celkem jde... Myslela jsem, že ve škole to bude snad tento týden v pohodě, ale hned pondělí mi to zkazilo, když jsem se dozvěděla o dalších dvou písemkách a zkoušeních a ani po prázdninách nám nedají pokoj a hned ve čtvrtek další dvě písemky, proč ne že? Dneska jsem chtěla původně na blog dát článek TAG, ale nechtělo se mi sepisovat sáhodlouhé odpovědi, ale příští měsíc nebo možná ještě tento se na blogu určitě nějaký objeví :)
Kéž by byl někde poblíž obchod s velkým výběrem různě voňavých svíček... Třeba Bath & Body Works, to bych nebyla proti vůbec :) Že už bude sněžit jo? O víkendu jsem se koukala na počasí na další týden a ke konci týdne hlásí 8 °C nebo 6 °C, tak pevně doufám, že se seznam.cz plete. V pondělí tomu dali ale třešničku s článkem o tom, že bude už tento týden sněžit - samozřejmě až v článku se dozvíte, že to bude jenom na horách tak + 1000 m. n. m.

Narazili jste někdy teď na slevy s oblečením? Hledám něco už na zimu a chladnější počasí, ale zatím jsem se koukala jenom v Gate - doporučuju, jestli se chcete kouknout na celkem levné svetry.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)