11. října 2014

Balea jemná čistící pěna (malé zklamání v tubičce)

Hezký den :) Nejprve jsem tuhle pěnu viděla u Petry (youtube Petra Kopolovičová) a říkala jsem si, že bych to mohla vyzkoušet a ani jsem si toho nikdy nevšimla, takže to je možná novinka. Tak jsem jí jednou přibrala do košíku a šlo se testovat...


 Mycí pěna s kašmírovým extraktem jemně odstraňuje nečistoty i make-up a zanechává pleť svěží a sametově hebkou. Hydratační formule s provitamínem B5 chrání pokožku před vysušováním. Bez obsahu mýdla. Vhodné pro všechny typy pleti.


Nejdříve vůně - ze začátku mi to vonělo hezky, jemně. Teď, když si k tubičce ale přičichnu, tak mi to už voní trochu jako aviváž nebo něco na čištění (pořád to je ale snesitelná vůně). Konzistence je hodně hutná a z tubičky jde produkt těžko vytlačit. Má bílou barvu a trochu i šimer. Po smíchání s troškou vody na navlhčené pleti začne pěnit. Na odličování makeupu jsem to nezkoušela, ale četla jsem pár recenzí, že s tím trochu pomůže (vyhla bych se ale očí). Po utření pleti jsem si všimla, že pleť na některých místech pne - na čele a líčkách a zrovna čelo je u mě mastné místo?! Takže jsem pokaždé krémovala, i když jsem byla ráda, že se nelesknu... Na suchou pleť bych to teda taky nedoporučila. Co mě ještě trochu zklamalo bylo to, že pleť nevyčistila, alespoň né tak, jak jsem byla zvyklá od Avon čistícího gelu. S pupínkama ani trochu nepohnula, možná se objevil jeden dva navíc. Za cenu 60 Kč, 100 ml bych si tuhle pěnu nekoupila znovu. Pokud ale nemáte problémy s pupínky a nemáte úplně suchou pleť, tak za zkoušku proč ne :)

Vyzkoušeli jste tuhle "novinku" od Balea? 

1 komentář:

  1. Ta pěna mě dost lákala a nakonec jsem ráda, že jsem si ji nekoupila. To pnutí na pleti bych nepřežila a typuju, že bych pak pleť měla i trochu vysušenou.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)