23. října 2014

Dermacol Aroma Ritual Vodní meloun │ sprchový gel

Moje jediné přání - prosím, ať už neprší! Včera celý den pršelo, tak jsem si řekla, že si konečně seženu gumáky ať si říká kdo chce co chce, ale u nás ve městě jsem žádné nesehnala (Gate to jistí!). Jak je u vás? Já čekám, že začne sněžit, ničemu bych se už nedivila :) Dneska to bude kratší recenze na další z úžasně voňavých sprchových gelů Dermacol Aroma Rituals.

vodní meloun? yes please! :)
složení sprchového gelu
Vůně je opravdu úžasná a výrazná. Voní sladce, jak se píše na obalu, jako meloun, ale na pokožce vůně po umytí moc dlouho nevydrží. Dokáže dost pěnit, hlavně když použijete houbičku a polijete ji ještě trochu vodou. Pokožku nijak nehydratuje, ale ani po něm nebyla vysušená jako se mi to občas stane s sprcháčema Balea. Tenhle mám od kamarádky Nely (díky! :)) a určitě to není můj poslední, zvláště když jsem zjistila, že mají novou vůni irská káva. Cena je okolo 60 Kč, ale celkem často jsou třeba v DM v akci. Seženete je ale i v Tetě nebo Rossmannu.
Na období Vánoc plánuju koupit peeling s vůní pomeranče a čokolády - taky Dermacol :)

Jaké máte vy zkušenosti s řadou Aroma Rituals od Dermacol?

2 komentáře:

  1. Miluju tenhle sprchac, ma uzasnou vuni,ktera na me drzi dlouho, provoni koupelnu. Proste jednicka na leto. A ze moc nehydratuje, no ja to nepocituju,ale myslim,ze tenhle nema za hlavni ucel hydrataci ...kdyz chci hydratovat koupim spis Dove apod.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zkušenosti s tělovým mlékem pomeranč-čokoláda. Někdy si určitě pořídím i sprcháč a peeling, ale momentálně mám mega zásoby, tak musím chvilku počkat...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)