15. října 2014

Rozbalování: podzimní Dm box

Hezkou středu :) Jak jsem v minulém článku napověděla, dneska to bude "rozbalovací" článek o DmBoxu, který už mám doma a poprvé zkouším výrobky, abych vám o nich pak mohla napsat recenze (nebude to jedna velká recenze, ale o výrobcích se budete dozvídat postupně).


Jak asi mnozí z vás víte, tak cena tohohle boxu je 149 Kč a hodnota všech produktů by měla přesáhnout 700 Kč (zkoušela jsem to počítat a opravdu mi vyšlo něco okolo 780 Kč - ceny z internetu). Box obsahoval celkem 10 produktů + 3 mini balení/vzoreček. Nechyběl ani úvodní dopis, na kterém byla fotka všech výrobků a po stranách popsané názvy a vlastnosti produktů.


Byla bych rozhodně raději, kdyby tam bylo třeba místo sprchového gelu nebo šamponu něco z dekorativní kosmetiky, ale i tak všechno určitě využiju. Nejvíce jsem ráda za svíčku Ambi Pur ze zimní kolekce s vůní Apple & Spice (to bylo první co jsem ucítila při otevření krabice :D) a Babylips Intense Care i když jsem chtěla spíše vyzkoušet pigmentovanou verzi... Všechny produkty nebudu vyjmenovávat, snad fotky postačí ;)
Za cenu 149 Kč si ale nemůžu vůbec stěžovat a co nevyužiju, tak poputuje dále jako dárek. Určitě bych byla ráda, kdyby se mi podařilo příště zase box získat, ale šance je opravdu malá - boxů bylo jen 2000 kusů.

Podařilo se vám získat DmBox? Líbí se vám výrobky, které vybrali?

3 komentáře:

  1. Jsem na tenhle boxík koukala už u Verči. Příště se taky zkusím přihlásit a uvidím, třeba se na mě usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa teším na ten svoj, ktorý som akurát vyhrala môžem si poň ísť 15. :3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)