29. října 2014

Ebelin Wooden Hairbrush

Hezký den všem :) Dnešní recenze bude trochu netradiční, jelikož to nebude žádný kosmetický produkt (i když ho tak možná můžete nazvat). Bude o kartáči na vlasy Ebelin, myslím že i kartáč je důležitá věc, proto článek :)


Na obalu se píše, že má antistatické štětiny z divočáka, které by měly vlasům dodat sametový lesk... Musím uznat, že když vlasy kartáčem projedu a volně je nechám "spadnout", tak vůbec "nevstávají" (nejsou statické?!), což by se s jiným stalo. Po asi dvou měsících každodenního používání se ještě nijak nepoškodil a nevypadal z něj ani jedna bílá (prý masírující) štětinka. Obsahuje hodně černých štětin, které krásně pročešou vlasy a jsou potom hebké. Jelikož je malinký, cca 15 cm, tak je super na cestování a nošení v batohu/kabelce. Má hezkou dřevěnou rukojeť. Malá verzi můžete koupit v DM za cenu 125 Kč, ale vyrábí se i ve velké klasické verzi.


Zkusili jste někdy hřebeny nebo štětce na obličej od Ebelin?

5 komentářů:

  1. Ten vypadá skvěle, akorát by mě zajímalo, jak se čistí ? :D Od Ebelin mám štětec na tvářenku a je super, jemné štetiny, tak akorát hustý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ještě nevím (chystám se na to a trochu se toho bojím)... Ale vypadá, že by to přežil bez úhony :)

      Vymazat
  2. týýýjo vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Recenzi na hřeben jsem ještě asi nečetla :D Já používám klasický kartáč z Avonu :) A štětce od Ebelin jsem nikdy nezkoušela.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)