13. října 2014

Mých top 8 podzimních laků na nehty

Krásný podzimní den! :) Dneska po škole si jdu pro DmBox - už se těším! Ve středu se těšte na rozbalovací článek s fotkama. Dlouho nebyl článek o lacích na nehty nebo něčem podobném, tak jsem si řekla, že sepíšu článek o hned několika lacích na nehty, které určitě budu nosit na podzim. Vybrala jsem jich 8 (vybrala bych i více, ale nestřídám laky tak často) a to jak třpytivé, tak ty bez třpytek nebo něčeho podobného + bych teď chtěla ještě zmínit Miss Sporty Check Matt top coat, který vám udělá z každého laku lak matný a to se na podzim taky hodí :)

Miss Sporty QuickDry 345

První skupina jsou fialové laky, při výběru jsem nemohla zapomenout na můj oblíbený Rimmel Salon Pro 312 Ultra Violet. Aby to nebyly jenom obyčejné barevné laky, vybrala jsem Avon Grape Goddess a jako poslední lak, který bych nosila celý rok a to Miss Sporty QuickDry 345.

Yves Rocher 61. Vert Canard, Milani 525 Gold Glitz

Další kategorií jsou laky "nude" a jeden úžasně třpytivý zlatý Milani 525 Gold Glitz. Čokoládově hnědý a úžasně krycí Flormar Pretty P13 a nejnovější přírůstek do mojí sbírky laků Avon Barely There, který sice kryje až ve 3-4 vrstvách, ale výsledek stojí za to :)

Avon Nailwear pro+ Make My Day

A poslední kategorií jsou barevné laky a to jsem vybrala jen dva - Avon Make My Day, nejprve jsem tenhle odstín moc nenosila, ale při posledním lakování jsem zjistila (možná to bude znít trochu divně) že s ním vypadají moje nehty lépe?! :) Navíc kryje v jedné vrstvě... A druhý Yves Rocher 61. Vert Canard můj jediný lak od YR a určitě ne poslední

Líbí se vám můj výběr? Jaké laky jste si na podzim oblíbili vy?

7 komentářů:

  1. Hezké odstíny :) Já nemám asi žádné oblíbené laky na podzim, střídám je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já určitě najedu na vlnu zlatých a hnědých odstínů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty odstíny střídám tak nějak celý rok podle nálady. Ale hrozně se mi líbí ta kombinace na fotce zelený+zlatý. Podobný odstín zelené mám taky(jen od jiné značky) a patří mezi moje nejoblíbenější.
    Máš krásný nehty, je vidět, že se o ně pečlivě staráš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moje nejoblíbenější kombinace laků ty dva :D Děkuji ;)

      Vymazat
  4. Teď nevím, jestli se to odeslalo, nějak mi to přeskočilo na jinou stránku :(
    Já DM box mít nebudu, bohužel opět mi nepřálo štěstí.
    Jinak laky nepoužívám dle ročního období, ale ladím k oblečení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude i zimní edice boxu a konečně se ho dočkáš :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)