1. října 2014

Nákupy - září 2014

Jak bylo Spotřebováno krátké, tak nákupy na tom nebudou o moc lépe... Za to se můžete ale těšit na článek o SWAPu (už v neděli), který jsme udělaly s kamarádkou Radkou (její blog), proto jsem moc nenakupovala, ale myslím že v říjnu to bude o něco lepší :)


Ségře se podařilo ulovit Avéne micelární vodu v akci 1+1 zdarma a jednu mi prodala (co by dělala s litrem micelární vody že :D), takže jsem hodně ráda, že můžu taky nějakou tu micelárku vyzkoušet. Na youtube jsem viděla tuhle pro mě novou čistící pěnu Balea a koupila si ji, určitě bude článek - cena 60 Kč. Článek o slupovací masce Balea bude pozítří, ale možná už víte, že mám Baleu ráda a ani tohle nezklamalo - cena 22 Kč. Nikdy jsem nevyzkoušela žádný krém na ruce od Essence a s tímhle jsem nesáhla vedle, za 33 Kč je to super krém - recenze. Ve slevách v Rossmannu jsem našla stín Essence Beach Cruisers # 03 Girls just wanna have SUN! A jako poslední je lak na nehty Golden Rose Sweet Color # 83, koupila jsem ho v jedné zapadlé drogerií za 23 Kč.

Narazili jste na nějaké slevy nebo kupónky v minulém měsíci?

2 komentáře:

  1. Moc pěkné věcičky :) ale narovinu - s maskami od Balei nemám moc dobré zkušenosti. Mě na pleti pálely a byly cítit dost chemií. No nevím. Ale každý má jinou pleť, takže tobě může třeba vyhovovat.

    http://www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)