7. října 2014

Fólie na nehty │ zdobení nehtů

Dnešní článek bude věnovaný fólii na nehty, kterou jsem mohla vyzkoušet díky stránce postovnezdarma.cz, na které si tuhle vychytávku můžete objednat. Už jsem něco podobného párkrát viděla, ale nikdy nevyzkoušela, jaký je teda můj názor? Více v článku :)


Nevěděla jsem, že jestli chcete fólii použít na celé nehty a chcete aby to vypadalo hezky, tak si k tomu musíte pořídit speciální lepidlo, takže jsem ji použila na lak na nehty, což bylo trochu složitější, ale i tak se mi to líbí. Je důležité vychytat, kdy jsou  nehty dost suché, ale pořád lepivé a pak to jde už samo. Párkrát se mi ale podařilo místo toho, aby na nehtu zůstala zelená fólie, odlepil se kousek laku a zůstal na kousku fólie...

béžový lak - Avon Barely There + top coat Four Seasons vytvrzovač laku

Když se vám to už podaří, tak po nanesení top coatu vydrží fólie na nehtech tak dlouho, jako lak samotný. Pokud průhledný lak nepoužijete, po sprše nebo několika umytí rukou a trochu otření nehtů o ručník se fólie setře. Dobré na tom je, že po ní nezůstane ani stopy a můžete jí setřít celou, až se vám nebude líbit :) Pokud najdete eshop, na kterém vám pošlou lepidlo k fólii, tak bych do toho určitě šla, ale bez ní jste trochu omezení. Určitě bych chtěla vyzkoušet třeba nějaké vzorované varianty. Jestli vás baví si s nehty trochu pohrát, tak určitě doporučuju vyzkoušet. Na mé facebook stránce jste mohli vidět fólii když jsem jí poprvé použila na tmavém fialovém laku - odkaz na fotku. Zakoupit ji můžete na stránce uvedené výše v článku za cenu 119 Kč a když jsem jí měřila, tak je dlouhá okolo 1 metru a na nehty ji použijete opravdu málo (samozřejmě záleží, jak máte velké nehty :D).

Vyzkoušeli jste někdy něco podobného, chtěli by jste?

Za poskytnutí fólie k recenzi děkuji stránce postovnezdarma.cz.

3 komentáře:

  1. Nikdy jsem nic takového normálně v prodeji neviděla, ale vypadá to velmi zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  2. Podle fotky to vypadá strašně. Připomíná mi to zbytky laku na nehtech někoho, kdo o nehty moc nedbá.

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasim,vypada to priserne, jak kdyby si holka neumela odlakovat nehty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)