17. října 2014

Purex Visage Exfoliating Facial Wipes

Hezký den :) Už asi dva měsíce tomu bude, co jsme objednávaly s kamarádkou z internetu a obě jsme objevily tyhle ubrousky. Vám to nezní zajímavě - "Exfoliating facial wipes"? :D Jsem ráda, že jsem je mohla vyzkoušet (za tu cenu si nestěžuju) a zjistit, co je na nich teda doopravdy "exfoliační"...


Balení je klasické s (žel) lepítkovým uzávěrem, který ale lepil po celou dobu používání dost dobře. Čeho si můžete už z fotky všimnout je to, že na sobě nemají žádné peelingové kuličky nebo něco podobného co by pleť vyčistilo - tohle jsem si alespoň myslela že budou mít, když jsem četla jak se jmenují...


Ubrousky mají příjemnou texturu, jsou měkké a hodně jemné a jakoby natahovací. Mají hodně jemnou a nevýraznou vůni. Zkoušela jsem je použít na dvojí způsob. Když jsem je použila na dočištění pleti po odlíčení pleťovým mlékem, nedokázaly pleť úplně dočistit (test s vatovým tampónkem a micelární vodou - tampónek nebyl čistý). Při použití na odličování pleti a očí byl super na odličování, pleť nedřel a odlíčil i řasenku i když to chvíli trvalo. Opět pleť nebyla samozřejmě čistá a pořád bylo potřeba použít ještě něco. Pokožku mi nevysušoval a nebyla po něm ani lepivá. Za mě bych teda tyhle ubrousky doporučila na odličování při nouzi, ale pokud si je chcete koupit z důvodu dočištění pleti - s tím nepomůžou. Prodávají se v setu po 3 (tři různé druhy) a s kamarádkou jsme si je rozebraly, můžete je sehnat na stránce galaxieprani.cz za cenu 62 Kč. Mám doma ještě jedny, ale o těch napíšu později :)

Jakou máte zkušenost s čistícími ubrousky na pleť?

1 komentář:

  1. Quality articles or reviews is the crucial to invite the users to pay a visit the site, that's what
    this web page is providing.

    my web-site; Going Here

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)