29. září 2014

Spotřebováno - září 2014

Ahoj :) Dnešní spotřebováno bude krátké a stručné. Moc jsem toho nestihla spotřebovat, ale i tak se tu objeví pár zajímavých výrobků, které bych si určitě znovu koupila!


Avon Naturals tělový sprej vanilka - Tenhle tělový sprej bych si koupila znovu, znovu a znovu (nevím ale, jestli se ještě vůbec prodává...). Úžasně voněl, škoda že ta vůně dlouho nevydrží - recenze.
Nivea Pure Effect Wash Off - Nějak nevím, jaký mám vlastně pevný názor na tenhle gel. Pleť čistil, ale pokud máte problematickou pleť, tak stačit nebude - recenze.
Balea slupovací maska - Tyhle mini masky od Baley mám ráda a ani tahle nezklamala. Cena 22 Kč a budu se o ní zmiňovat v chystaném článku.
Linteo Satin vlhčené odličovací ubrousky - Jelikož jsem ubrousky koupila za krásných 15 Kč, tak se jim moc vytknout nedalo. Za tu cenu byly super - recenze.
Garnier Perfect Blur (vzorek) - Báze pod makeup nepoužívám, ale tohle byla celkem příjemná zkušenost - článek První dojmy...


Poslední dva produkty vám neukážu v originálním obale, jelikož ho doma nemám a měla jsem je přelité do těhle lahviček. Jednalo se ale o dvojici Aussi Miracle Moist šampon a Aussie 3 Minute miracle. Šampon mi maximálně vyhovoval, vlasy se po něm tak nemastily. Balzám nebyl nijak zvláštní a znovu bych si ho nekoupila - recenze na oba výrobky.

Máte zkušenost s některým z těhle výrobků?

6 komentářů:

  1. S Aussie naprosto souhlasím a spreje z Avonu mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Niveu používám a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. I just like the valuable information you provide on your articles.

    I'll bookmark your weblog and test once more right here regularly.
    I'm reasonably certain I'll be told a lot of new stuff right
    right here! Best of luck for the next!

    My web-site; rubber flooring

    OdpovědětVymazat
  4. Appreciating the persistence you put into your
    blog and detailed information you offer. It's awesome to
    come across a blog every once in a while that
    isn't the same old rehashed material. Excellent read!

    I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to
    my Google account.

    Also visit my web page: Garcinia Cambogia RX Review

    OdpovědětVymazat
  5. Mají je v Tescu :) ještě mají jednu variantu citrusy myslím, ale nejsem si jistá.. Stojí okolo 50 korun všechny 3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že se tam brzo dostanu! :) Ty balzámky bych brala všemi deseti :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)