23. září 2014

Avon Nailwear pro+ Barely There

Hezké ráno všem :) Dneska jsem už tady klasicky s recenzí a tentokrát vám napíšu něco více o mém novém přírůstku do Avon sbírky laků. Mimochodem, bylo u vás taky tak hnusně včera? 

ve skutečnosti je trochu světlejší
Když mi kamarádka lak dala a já doma otevřela krabičku zarazilo mně, že na spodku laku není napsaný odstín, jako je tomu u ostatních 4 Avon laků, které doma mám!? Je to škoda, jelikož si každý ten odstín nepamatuje a krabičku schovávat se mi nechce... Každopádně jsem ráda, že jsem si vybrala tenhle odstín, jelikož splnil mé očekávání. Je to krásná nude barva, která jelikož je tak světlá, tak kryje až ve třech vrstvách. V lahvičce je trochu do šeda, na nehtech je to ale jemná nude barva, která i s mými světlými rukami vypadá dobře :) Štěteček má klasický, jako ostatní Avon laky na nehty (viz fotka výše) - dobře se mi s ním lakuje. Schnutí není nijak extra rychlé, ale nemusíte ani čekat půl hodiny. Nedávno jsem (nechápu, že mě to napadlo až tak pozdě!) si dala více záležet na nalakování i vrchní hrany nehtu a co se nestalo - hned mi lak vydržel na nehtech déle! Bez tohohle mi Avon laky vydrží tak 2 dny bez toho, abych musela upravovat špičky, s tímhle "trikem" mi vydrží i o 2 dny déle hezké bez úprav.

3 komentáře:

  1. To s těmi názvy taky nechápu. Já si nedávno kupovala v jednom avon katalogu 2 laky a jak přišly tak jeden měl 10ml a druhý 12ml.

    OdpovědětVymazat
  2. Trik musím vyzkoušet a barva je velmi povedená :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak prave tato barva me silene zklamala a popravde uz se bojim kupovat v avonu jakykoli svetly lak...jediny co splnil ocekavani byl barvy strawberry a vinovy gel lak

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)