5. září 2014

Linteo Satin Vlhčené odličovací ubrousky

Hezký pátek všem :) 
Konečně jsme se všichni dočkali pátku! Já jsem se teda těšila hodně, hlavně na to, že o víkendu budu moct spát jak dlouho chci a nebudu muset řešit školu... Jak víte, tak ráda používám na odličování odličovací ubrousky a jedny jsem sehnala dokonce i v obchodě Hruška, tak jsem si řekla, proč o nich nenapsat taky ;)


Vlhčené odličovací ubrousky LINTEO SATIN 25 ks pro snadné odlíčení pleti s extraktem heřmánku a aloe vera. Odstraňují make-up a voděodolnou řasenku. Dermatologicky testováno. Po každém použití řádně uzavřete...


Ubrousky mají dobrou velikost, nejsou ani obrovské ani malinké a s jedním si odlíčím celou pleť i oči. Mají příjemnou jemnou vůni. Čeho jsem si ještě všimla je, že ubrousky jsou měkké (někdy se mi stalo, že ubrousky dřely, protože byly drsné a hrubé). Co se týče odličování tak mi odlíčí obyčejnou řasenku, i tu voděodolnou jenom to trochu trvá, pleť taky odlíčí, ale určitě je potřeba potom použít něco na dočištění pleti. Pleť po odlíčení nelepí a ubrousky mi nedráždí oči, ale i tak bych je nedoporučila (na oči) jestli máte citlivé okolí očí. Já jsem ubrousky koupila v obchodě Hruška za 15 Kč.

1 komentář:

  1. It's difficult to find well-informed people in this particular topic,
    however, you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

    My web site Garcinia Cambogia RX Review

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)