19. září 2014

Liebster Award TAG

Krásný pátek :)
Teď už snad po všech blozích koluje Tag Liebster Award a byla jsem už po několikáté nominovaná, tak jsem si řekla, že je teda na čase ho napsat. Má i pár pravidel, tak snad se bude líbit :)

Pravidla:
1. Poděkovat bloggerovi, který tě nominoval.
2. Napsat 11 faktů o sobě.
3. Odpovědět na 11 otázek, které mi byly dány.
4. Nominovat několik bloggerů, kteří odpoví na tvých 11 otázek (viz. pravidlo 3).

Fakty o mně:
- nedávno jsem dělala TAG 9 faktů o mně takže - tady - je odkaz, kdyby to někoho zajímalo, ale aby se neřeklo, tak vám napíšu i pár dalších...
7. miluju podzim, to jak padá listí a mění se počasí - není už takové vedro jako v létě!
8. občas mám takové "uklízecí nálady", které moc lidí asi nechápe (naštěstí sestřenka ano :D), jednoduše, když se nudím tak většinou uklízím, ale kdyby mi někdo řekl ukliď tohle a támhleto, tak se mi do toho moc chtít nebude
9. myslím, že jsem celkem kreativní člověk
10. můj první blog byl o výrobcích z korálků a měla jsem ho asi 2 nebo 3 roky
11. opravdu věřím, že lidská blbost je větší než vesmír...

pinterest.com

Otázky pro mě od Kris Týnky (blog):
1. Nejoblíbenější sladkost?
- Já miluju všechny sladkosti! Nejraději mám asi pistáciovou Deli a tyčinky kde je čokoláda a karamel.
2. Jakou činnost nerada děláš?
- Když na to nemám náladu tak je to hodně věcí... Nerada stelu postel :D
3. Nejoblíbenější značka kosmetiky?
- Asi Essence pro dostupnost a ceny a Avon.
4. Za jakou zkušenost ve svém životě jsi nejvíce ráda?
- Za ty špatné, protože z toho se pak člověk něco naučí.
5. Jaké jídlo by jsi chtěla v životě zkusit, ale stále jsi neměla odvahu?
- Nějaké exotické mořské plody :D
6. Jaké je nejošklivější zvíře podle tebe?
- Ještě jsem neviděla ošklivé zvíře...
7. Líbí se ti knihy o drogách? Jaká taková kniha tě zaujala/nezaujala a proč?
- Žádnou takovou jsem ještě nikdy nečetla.
8. Máš nějakého domácího mazlíčka?
- Ano, máme doma teddy králíčka.
9. Nejvtipnější příhoda z dětství?
- V ten moment to nebylo vtipné, ale teď se tomu směju - dvakrát jsem prorazila (jednou dlaní - jizva jako připomínka - a podruhé jsem s dveřmi myslím třískla) ve dveřích sklo... Pak už tam taťka dal dřevo, jelikož ho nebavilo kupovat pořád nové sklo :D
10. Do jaké situace by ses chtěla vrátit?
- Do dětství, taková ta dětská nevinnost..
11. Tvůj životní sen?
- Být šťastná a být s lidmi, kteří mě berou jaká jsem.. Pak kouknout se někam do zahraničí např. Norsko, Švédsko, Francie..

PS: Kris Týnka mě nominovala jako první, tak jsem odpověděla na její otázky.

Nominace dalších blogů:
Jelikož si myslím, že každý už tenhle TAG dělal (blogy které sleduji já už ho dělaly), tak nikoho tagovat nebudu. Pokud se vám ale článek líbil a rozhodnete se ho napsat, tak mi určitě pak dejte do komentáře odkaz, ráda si přečtu fakty o vás :)

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)