21. září 2014

21.9. 2014 │ svatba

Krásnou neděli! :) 
Včera před dvanáctou večer jsem se vrátila domů ze svatby, proto není dneska recenze ani nic podobného, ale jen kratší psací článek. Díky tomu, že máme celkem početnou rodinu a příbuzenstvo, tak byla za posledních asi 5 let snad každý rok svatba a musím říct, že se mi styl "našich" svateb líbí. Nikdy jsem nebyla na jiné svatbě (jako od někoho, kdo mi není příbuzný), ale hodně by mě to zajímalo, jak to vypadá...

hodně zajímavý dort - weheartit.com

Ženil se bratránek a jelikož vlastní mléčnou farmu tak jel (po vzoru svého bráchy, který se ženil několik let před ním), jel na traktoru. Čekali by jste, že nepojede celou cestu, že to ten traktor nevydrží, ale oni jeli celou cestu - a že to byla štreka! Když jsme potom odjížděli z kostela, tak se do traktoru vecpala i nevěsta se svými šaty a taky se projela. Vypadalo to vtipně, ale hodně efektivně!

Vždycky se mi líbí, jak všechny auta vytvoří kolonu (jako my třeba za traktorem) a jedou za nevěstou.. Všichni troubí a troubí a někdy i kolemjedoucí auta začnou troubit a mávat :) Prostě a jednoduše doufám, že brzo bude nějaká další svatba!

Zajímalo by mě, jak probíhají svatby u vás? Jestli máte třeba v Čechách jiný styl nebo máte nějakou tradici?

3 komentáře:

  1. Já byla na 3 svatbách za celý život, alw napamatuju si pořádně ani jednu, protože jsem byla malá. Ale té poslední, kde jsem byla jela nevěsta s ženichem v hasičském autě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi, když jsou různé tradice a akce oživené něčím zvláštním, vtipným a právě netradičním. Na traktor musela být skvělá podívaná. Ten, kdo na té svatbě byl, právě díky traktoru, na ni jen tak nezapomene, a o tom to je. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nikdy na svatbě nebyla, ale letos už se konečně dočkám :) u nás v rodině skoro vůbec svatby nejsou :(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)