25. září 2014

Jordana Tough Stuff Base & Topcoat │ péče o nehty

Krásný den všem :) Už je podzim jak má a včera byly ráno jenom 2 °C! Tak jsem logicky vytáhla alespoň rukavice, ale odpoledne bylo samozřejmě teplo a dokonce svítilo sluníčko... Jaký je podzim u vás? V naší třídě se projevil jako vlna nemocí, díky klimatizace v autobuse při cestě do Španělska (kde jela velká většina třídy minulý týden), takže je nás polovina :D Dneska vám povím něco málo o laku na nehty značky Jordana, který jsem si pořídila v dubnu (viz. nákupy za duben 2014) a vlastně od té doby ho používala, s výjimkou pár lakování, pokaždé když jsem nehty lakovala jako podklad.


Štěteček laku je obyčejný, kulatý a celkem dlouhý, takže dosáhne až skoro na dno lahvičky. Za těch několik měsíců jsem vypotřebovala polovinu 15 ml a pořád je v dobrém stavu a netáhne se.

Lak jsem si vybrala, jelikož mám právě měkké a třepící se nehty, které se dělí na vrstvy. Čekala jsem, že mi alespoň trochu pomůže... Po těch několika měsících (používala jsem ho jeden týden i tak, že jsem každý den nalakovala jednu vrstvu a nic jiného) musím říct, že se nestalo vůbec nic z toho, co sliboval. Jediné, čeho jsem si všimla je to, že nemám nehty tak zažloutlé jako předtím, z častého lakování, takže s tím pomohl. Nehty mám pořád měkké a pořád se třepí a dělí na vrstvy. Jako podkladový lak je dobrý jenom protože rychle zasychá, jinak si nemyslím, že by prodlužoval výdrž barevného laku. Jako vrchní lak jsem ho vyzkoušela jenom párkrát, jelikož zasychal skoro hodinu, než byly nehty opravdu suché i "vevnitř" a né jenom na povrchu. Můžete si ho koupit například na stránce jordanacosmetics.eu za 49 Kč.

Mátě někdo zkušenosti s pečujícími laky na nehty Jordana? Doporučili by jste nějaký dobrý podkladový lak pro třepící se nehty?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)