9. září 2014

ELF Maximum Coverage Concealer - Sand

Pěkné úterý všem :) Uvažovala jsem, co bych tak mohla změnit a když jsem se koukla na pár starších článků tak jsem zjistila, že se mi více líbí produkty focené na např. stránce od časopisu (viz. Aussie recenze nebo Každodení makeup...), takže se budu snažit je fotit vždycky takhle. Jak bych jinak, lépe, mohla psát recenze mě nenapadlo. Zdá se mi dobré zvýraznit důležité informace - co se líbí vám? Dneska mám pro vás recenzi na korektor Elf, který ač jsem to nečekala, se mi hodně líbí :)


Balení je fajn, je v měkké tubičce s obyčejným šroubovacím zavíráním. Tubička nebyla úplně plná, když jsem jí poprvé otevřela asi 1/3 produktu chyběla... To mě trochu naštvalo, ale zjistila jsem, že tohohle asi moc nespotřebuju a koupila jsem to o cca 20 Kč levněji. Necítím z něj vůbec žádnou vůni, takže pokud vám parfemované produkty vadí, tak tohle by bylo pro vás :)

vlevo rozmazané (ne úplně) vpravo nerozmazané
snažila jsem se korektor jenom poťupkávat, abych linky nerozmazala, takže krytí berte s rezervou

Jak jde už z fotek poznat (nejreálnější je ta první fotka s korektorem na ruce), tak to není rozhodně můj odstín, na e-shopu byly ale slevy a tenhle byl nejsvětlejší dostupný a pár lidí ho i doporučilo - odstín Sand. Když jsem to doma zjistila, tak jsem si řekla, že to přece nevyhodím a nějak to využiju - perfektně se hodí na kruhy pod očima! Jelikož je právě trochu naoranžovělý, tak mi pomůže s fialovo-modrými žilkami. Pokud dáte dvě tenčí vrstvy, tak dostanete krásné krytí, neřekla bych ale, že je úplné. Vždycky ho zapudruju pudrem, takže vydrží skoro celý den, jinak se slívá do vrásek. Na pupínky ho nepoužívám, vidím totiž potom na obličeji trochu oranžové místa, tam kde jsem ho dala. Dobře se zapracovává, není ani tekutý ani hodně hutný. Celkově se mi tenhle produkt hodně líbí a určitě bych si chtěla pořídit i světlejší verzi Porcelain, abych ho mohla používat i na pupínky atp. Najdete ho tady -  elfkosmetika.cz - za cenu 97 Kč, doporučuju počkat na nějakou sezónní slevu :) Na výběr je ze šesti odstínů.

Vyzkoušeli jste nějaký dobře krycí korektor - na kruhy pod očima nebo na nedokonalosti?

3 komentáře:

  1. Velmi mi vyhovují korektory od značky Maybeline :)
    Inak Tě pozývám na giveaway, která právě u mě na blogu probíhá : http://cornybig.blogspot.cz/2014/09/giveaway-time.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec jsem si toho článku nevšimla (té giveaway), jelikož mi už dlouho blbne blogger :( Určitě se zúčastním! :)

      Vymazat
  2. Really good coverage.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)