17. září 2014

První dojmy... Balea Limited Edition odličovací ubrousky

Jsem tu s dalším kouskem z aktuální limitované edice Balea. Samozřejmě jsem musela tyhle ubrousky zkusit, jelikož (jak už možná někteří víte) odličovací ubrousky Balea miluju a mohla bych je používat pořád! :) Dneska vám povím něco málo o třešňové verzi, prodávají se ještě malinové, o těch ale později.


Ubrousek má stejnou velikost a texturu, jako ostatní Balea ubrousky (možná je trochu jakoby hustší). S ubrouskem si snadno odlíčím pleť a i obě oči. Zdá se mi, že si neporadí tak dobře s řasenkou, jako grapefruitové ze stálé nabídky... Řasenku jako odlíčí, ale pokud máte citlivé oči, tak to pro vás nebude. Pokud používáte každý den makeup nebo CC/BB krém, tak bude určitě potřeba pleť dočistit pleťovou vodou nebo mlékem popř. gelem. Teď k vůni... Nejprve jsem otevřela tohle balení, jelikož jsem se těšila více na vůni, ale neměla jsem. Tohle třešně vidělo z hoooodně velké dálky... Voní hodně chemicky a vůbec mi nevoní po třešních. I tak je budu ale používat, vůně není zase tak silná a otravná, aby se nedala vydržet :) Balení dvou balíčků ubrousků po 25 kusech s krabičkou zadarmo si můžete koupit v DM za 90 Kč.


Pořídili jste si něco z limitek Balea vy?

PS: Blog včera překročil úžasných 30 000 návštěv! Děkuju moc :) Doufám, že vás články baví?! 

2 komentáře:

  1. Gratuluji k úspěchům :)) ubrousky moc nemám ráda, protože mám hodně citlivou pleť a oči ... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že nevoní úplně po třešních. Já se stala na fb dm skautem a vyhrála jsem k testovaní právě ty grapefruitové ubrousky a ty jsou na odličování úžasný, takže si je pak musím koupit :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)