13. září 2014

Nivea Pure & Natural zvláčňující denní krém

Jak já bych teď chtěla být se třídou ve Španělsku! :) Nezávidím jim teda tu cestu, ale za těch zbylých 7 dní by to stálo... Snad nám škola vymyslí na tento rok ještě něco zajímavého, čeho se zúčastní většina třídy?! Při tomhle pošmurném počasí, které je u nás posledních pár dnů, jsem vytáhla opět denní krém, který jsem si nechávala na chladnější počasí a né na letní vedra. Více v recenzi :)


Nivea Visage Zvláčňující denní krém Pure & Natural pro normální až smíšenou pleť s obsahem BIO arganiového oleje a BIO aloe vera: Podporuje přirozenou rovnováhu hydratace pleti. Zanechává pleť hebkou a svěží po celý den. VÝSLEDEK: Vaše pleť opět získá přirozený, zdravý a zářivý vzhled. Je svěží a hydratovaná po 24 hodin.


Krém má lehkou konzistenci, není vůbec hutný nebo gelový. Moje pleť je mastná jen na "T zóně" (čelo, nos a brada) a po použití krému jsem nezpozorovala, že by tyhle místa byly mastnější, takže se bude hodit i pokud máte trochu mastnější pleť třeba na podzim a zimu. Lehce se roztírá a celkem rychle se do pleti vstřebá, takže ráno nemusíte dlouho čekat. Má čistou a jemnou vůni, podobnou ostatním produktům Nivea. Po nanesení jde na obličeji cítit, že tam "něco máte". Zatím jsem si nevšimla, že by se mi pleť po něm zhoršila, ale pravda, že přes prázdniny se mi pleť zhoršila - začala jsem používat ale i jiné nové výrobky. Poslední u čeho bych se zastavila je balení, krém je v kalíšku, takže by někomu možná mohlo vadit, že do něj musí sahat prsty. Cena za 50 ml je do 150 Kč a najdete ho snad v každé drogerii.

Používáte nějaké pleťové produkty Nivea?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)