7. září 2014

Pastel │Nehty

Ahoj :) Dneska jsem tu oddechově s článkem o nehtech. Vypadá to, že příští týden mi ve škole odpadne pár hodin (na konci výuky naštěstí, takže budu moct jít domů dříve) nebo máme burzu učebnic = čas na napsání článků na blog! Jsem ráda, že příští týden bude (snad) ještě v pohodě, jelikož ještě nejsem zvyklá ranní vstávání a učení, jde mi to pomalu do hlavy zatím :D

omluvte kůžičky, odlakovač Ebelin (asi to bude jím) trochu vysušuje nehty a kůžičky :(

Podkladový lak:
Four Seasons Vytvrzovač laků

Barevné laky:
Rimmel 60 seconds Rita Ora - 873 Breakfast in bed (recenze)
Gabriella Salvete č. 148
Magie Visage (má tenký štěteček, který jsem použila i s bílým lakem)

Líbí se vám nehty? Co máte právě na nehtech vy?

5 komentářů:

  1. To je opravdu krásná kombinace barev, moc hezké :). Ale musela to být docela piplačka, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tím štětečkem z růžového laku to šlo celkem dobře, ale i tak nebyly čáry úplně rovné :D hlavně, když jsem to dělala levou rukou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nominovala jsem tě na Liebster Award, pokud se chceš zúčastnit, pravidla najdeš na

      http://mujerworld.blogspot.cz/2014/09/liebster-award.html

      Vymazat
    2. Děkuji za nominaci :) Tag dělat asi budu, ale zatím se mi do něj moc nechce :D byla jsem už totiž párkrát nominována ;)

      Vymazat
  3. Nehty vypadají krásně, ale mě by se s tím nechtělo piplat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)