3. září 2014

Aussie Miracle Moist + Aussie 3 Minute Miracle │ šampon a balzám na vlasy

Tuhle dvojici produktů jsem mohla vyzkoušet díky kamarádce, která je nemohla dál používat. Na vyzkoušení to stačilo a udělala jsem si o nich svůj názor, který si můžete dneska přečíst :) Ještě na začátek bych chtěla zmínit, že si normálně myju vlasy ob den, nemám je normálně nijak lesklé a krepatí se mi.

otvory a balení posoudit nemůžu, jelikož doma nemám originální lahvičky

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor
Balzám se mi nezdá nijak zvláštní. Nemám poškozené konečky vlasů (roztřepené), takže jsem změnu v tomhle nepoznala... Vlasy ale zjemní a na pár hodin po umytí provoní žvýkačkovou vůní. I když jsem balzám/masku nanesla nejen na konečky vlasů, tak mi vlasy nezmastil. Má světle oranžovo-růžovou barvu a pokud se vám stává, že vám balzám ve sprše "proteče prsty" tak s tímhle se vám to nestane. Není totiž vůbec tekutý. Cena za 250 ml je do 250 Kč a seženete ho v drogerii Dm.


Aussie Miracle Moist Shampoo
Šampon má stejně žvýkačkovou vůni jako balzám/maska - při prvním použití mi vlasy voněly další 2 dny, po dalších použitích vůni skoro vůbec z vlasů necítím. Šampon mi nepomohl s krepatostí vlasů, za to si vlasy můžu mýt ale né ob den ale ob dva dny! Je to první šampon, co jsem vyzkoušela, co tohle s mými vlasy dokázal :) Hodně pění, takže ho moc nespotřebujete. Má podobnou oranžovo-růžovou barvu, je ale tekutý, možná trošku hustší než obyčejný šampon. Když nepoužiju i balzám/masku, tak mám potřebu na vlasy dát alespoň balzám ve spreji - zdají se mi trochu suché. Cena za 300 ml je do 200 Kč, seženete ho v drogerii Dm.

Vyzkoušeli jste něco od značky Aussie? Doporučily by jste něco?

2 komentáře:

  1. O téhle značce slyším poprvé, má krásnou lahvičku!

    OdpovědětVymazat
  2. Také o tom slyším poprvé ale ráda bych ho vyzkoušela. =)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)