15. září 2014

Oriflame Perfect Fusion Foundation

Hezký začátek týdne :) Dneska jsem se konečně dostala k recenzi makeupu, který mi byl zaslán stránkou orif24.cz. Makeup jsem si vybrala, jelikož jsem toho od Oriflame co se dekorativní kosmetiky, moc nevyzkoušela. Jak mi teda vyhovuje?


Tento přizpůsobivý, hydratační makeup dokonale splyne s pletí, takže nevypadá a necítí se zatíženě. Komplex HydraFix pomáhá uchovat pleť celý den hydratovanou. Výsledek? Perfektní střední až vysoké krytí s báječně přirozeně působícím konečným efektem. zdroj

Lahvička je skleněná, což se mi hodně líbí (ještě mi nespadla na zem, takže nevím, co by to s ní udělalo). Dávkuje se pumpičkou, která nemá víčko. Místo toho má "uzavírání" jako některé mýdla s pumpičkou: Když otočíte vrchní částí pumpičky tak ucítíte něco jako cvaknutí a nepůjde s ní pumpovat, když s ní otočíte znovu zpátky tak to zase půjde. I tak bych se ale trochu bála jí dát do kosmetické taštičky a jít někam...

vlevo je makeup rozmazaný prsty, vpravo jen nanesený

Makeup má jemnou, jakoby "čistou" vůni, která mi nic nepřipomíná a není nijak výrazná. Nemá hutnou konzistenci, kterou jsem čekala, když má mít perfektní střední až vysoké krytí. Není ale ani tekutý, prostě něco mezi :) Je jemný a dobře se zapracovává do pleti, já používám štětec, jelikož se mi pak zdá, že více kryje a vypadá lépe. Co oceňuju je SPF 25, které se hodí jak na léto, tak na zimu. Odstín mi momentálně sedí, je krásně světlý a má neutrální podtón (fotka trochu zkresluje), já mám ten nejsvětlejší Porcelain. Myslím, že mi bude sedět i na zimu a kdyžtak by se dal určitě zesvětlit smícháním s krémem. Pleť je po nanesení sametová na dotek. S čím nesouhlasím se to krytí, které slibuje. Podle mě je to spíše střední krytí, nezakryje mi úplně všechno a např. pupínky, které jsou okolo červené barevně nesjednotí/nezakryje. Když jsem ho přepudrovala transparentním pudrem, tak mi vydržel (nebylo moc horko) 8-9 hodin ve slušném stavu, pak to chtělo přepudrovat, aby se pleť neleskla a sjednotil se makeup, který trochu na pleti cestoval (hlavně na čele). Je ale určitě hydratační, nevysušoval pleť. Můžete si vybrat z pěti odstínů a za 30 ml zaplatíte cenu okolo 150 Kč, záleží na akcích v katalogu.

Vyzkoušeli jste něco z dekorativní kosmetiky Oriflame?

Ještě jednou děkuji stránce orif24.cz za poskytnutí výrobku k recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)