11. září 2014

Avon Naturals 2 in 1 shampoo meruňka a bambucké máslo

Hezký den všem :)
Ve škole to jde zatím fajn, ještě jsme nepsali žádnou písemku a jelikož se jede příští týden do Španělska (já nejedu), tak učitelé nechávají písemky na potom. Ale těch peněz! Jenom angličtina stojí 1000 Kč - učebnice, pracovní sešit a nějaký Activator k maturitě?! Dneska jsem se rozhodla napsat o šampónu, který jsem už jednou nebo dvakrát na blogu zmínila, ale ani jednou v recenzi.


První co bych zmínila je úžasná vůně! Možná to každému tak úžasně vonět nebude, ale mě jo :) Voní jemně a sladce, na vlasech vůni po umytí žel necítím. Balení je obyčejné s objemem 250 ml, je fajn, že když vám nějaký šampón z Avonu vyhovuje, tak myslím že u většiny koupíte i velké balení.

Složení šamponu

Vlasy zanechá hebké a jemné nejenom první den. Nijak mi vlasy nemastí, je na suché vlasy, tak jsem se toho trošku bála, ani je nevysušuje a pořád si je musím mýt ob den. Druhý den jsou vlasy ale hezčí a né tak mastné jako s některými šampóny. Pokud si chcete ušetřit trochu času a musíte na svoje vlasy použít i nějaký balzám nebo kondicionér, tak bych vám doporučila tenhle šampón. Balzám na vlasy už v sobě obsahuje a opravdu to jde poznat - vlasy se snadno rozčesávají. Celkově se mi tenhle šampón hodně líbí a určitě to není moje poslední balení! Toto balení 250 ml koupíte za cenu do 79 Kč, záleží na akcích v katalogu.

Používáte na i balzám na vlasy nebo nějakou péči/masku?

1 komentář:

  1. nedoporucuji tento typ - tj. 2v 1 pro splihle vlasy, protoze to vlady hodne zatezuje . Vlastnim ale bezoplachovy kondicioner tohoto slozeni,od Avonu a musim rict,ze hezky voni a ucel ,tj. snadne rozcesani vlasu plni. Ale oproti ostatnim drogerkovym bezoplach.kon. ma takovou hutnejsi strukturu

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)