1. září 2014

Nákupy - srpen 2014

Krásné pondělí :)
Tak už je to tady - škola zase po dvou krásných měsících začíná... Doufám, že se vám bude všem dařit v novém školním roce :) Já upřímně nevím, jestli se dneska do školy těším nebo ne - na pár lidí jo, jinak moc ne :) Nákupy v srpnu jsem si to ale dokonale vynahradila. Využila jsem s kamarádkou akci v Dm na 25 % na výrobky od Dm značek a objednaly jsme pár věcí z internetu...


2x Balea odličovací ubrousky (limitovaná edice - s kamarádkou jsme si balení rozdělily, aby každá mohla vyzkoušet oba typy) + krabička - 67 Kč Dm, 2x Purex Deep cleanse a Exfoliating ubrousky - galaxieprani.cz, Linteo Satin odličující ubrousky - 15 Kč Hruška, 10 Citrus Zest Hand Wipes - 24 Kč Marks & Spencer, Balea Sprchový peeling - 35 Kč Dm (recenze), Possibility 3 v 1 Orange Cupcake - 69 Kč galaxieprani.cz, Ebelin vatové tampónky - 23 Kč Dm, Balea dámské holítka (limitovaná edice) - 58 Kč Dm


Yves Rocher Mýdlo Vanilka - 35 Kč obchod Yves Rocher, Essence Jumbo tužka (odstín 08 Chocolate Brownie) - 30 Kč Rossmann, Avon sprej urychlující schnutí laku - 39 Kč katalog, Rimmel 60 Seconds Rita Ora (873 Breakfast in bed - recenze) - 25 Kč Teta drogerie, Avon Nailwear pro + (Barely There) - 39 Kč katalog, Regina Jelení lůj višeň - 15 Kč Hruška, Zdobení na nehty - 25 Kč Tesco.

Objevily jste vy nějaké dobré akce nebo slevy? Z čeho, co jste si koupily za poslední dobu, máte největší radost?

2 komentáře:

  1. No akcí v srpnu bylo dost. Mám dvakrát více věcí :-D Zítra na blogu bude můj mega nákupový článek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také pořádně využívám akce v DM, hlavně tedy na potřeby do domácnosti :-) Zrovna dnes jsem kromě slevy DM značek využila také slevu na Niveu a v New Yorkeru jsem si pořídila super šaty a kraťasy ve slevě. Můj nákupní článek za srpen:

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/2014/08/nakupy-v-srpnu.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)