30. srpna 2014

Spotřebováno - srpen 2014

Krásnou sobotu :)
Prázdniny nám končí, tak doufám že jste si je užili tak, jak jste chtěli a jste připravení na nový školní rok?! :) Dneska se budu snažit spotřebované produkty okomentovat krátce - na většinu už na blogu byla recenze, takže jestli vás zajímá, tak tam vždy najdete odkaz (pokud jsem ji psala).


H&M Body Treats Exfoliating Shower Gel - Celkem slušný sprchový gel s pár peelingovými zrníčky - recenze. Dostala jsem ho jako dárek na Vánoce a klidně bych si ho koupila znovu.
Dove Purely Pampering - Zatím nejlepší sprchový gel, který jsem kdy vyzkoušela - recenze. Krásně pění a hydratuje pokožku. Po holení nohou jenom s ním, nemusím ani používat tělové mléko.
Ebelin bezacetonový odlakovač - Jiný odlakovač už ani nepoužívám. Zdá se mi, že mám teď ale vysušené nehty - možná "díky" němu, takže ráda uvítám nějakou změnu.


Elf Lehký hydratační krém (ivory) - Tuhle srandu jsem si koupila asi před rokem a půl, myslela jsem si, že to bude méně krycí makeup... Vůbec to nekryje, používala jsem to jen v dny, kdy jsem věděla, že budu dlouho venku (má to SPF 15) pro ochranu.
Maybelline Colorama Polka Dots (200) - Jsem ráda, že se tahle hrůza už neprodává. Vůbec mi nedržel na nehtech a rychle zatuhnul v lahvičce.
S'nonas vazelína na rty - Je to už moje druhé balení téhle vazelíny a pořád jsem spokojená. Po vyzkoušení Nivea Lip Butter už tohle kupovat ale nebudu.


Balea odličovací ubrousky s grapefruitem - Pokud můj blog sledujete už nějaký ten pátek tak víte, že tyhle ubrousky miluju. Mám už několikáté balení a v nákupech uvidíte další.
Zielona Apteka Peeling - Suprový peeling, hydratoval pleť a bylo v něm dost peelingových zrníček - recenze.
Co jste za měsíc srpen spotřebovali vy? 

4 komentáře:

  1. Ten ebelin odlakovač používám taky a je pravda, že hodně vysušuje, chce to pak nějaký krém či tak. :o) Ale zato skvěle odlakuje i pískové laky! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) , chtěla bych se tě zeptat kde se dají koupit ty vazelíny S'nonas??? :) X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je kupovala v SOS nevím jestli jsou tyhle obchody ještě i jinde, ale prodává se tam hlavně oblečení a i kosmetika takové spíš vietnamské značky bych řekla, ale není to špatné ;)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)