18. srpna 2014

ELF Eyelid Primer - Sheer & Champagne

Krásný začátek týdne :) Seznam.cz mi dělá fakt radost... Předevčírem jsem tam četla, že už nebude moc velké teplo, spíše bude pršet a bude chladno... Léto nemám ráda, hlavně pro ty vedra, ale ještě alespoň jeden takový víkend by mi nevadil :( Zítra se po dlouhé době kouknu do drogerie Rossmann, tak doufám, že tam něco najdu ještě ze slev od Essence! Dneska bude recenze na 2 (jediné) báze pod oční stíny.

vlevo Champagne, vpravo Sheer
 Nejdříve bych chtěla nejdříve napsat něco o balení - hned po pár otevřeních, se mi zničila černá část otevírání (praskla), takže jí raději sundávám, když bázi otevírám nebo zavírám, jelikož nejde pak úplně zavřít.


Champagne
Odstín téhle báze vypadá na internetu jako jemná růžová se třpytkami. Sami vidíte, že je to spíše hnědá. Když se rozmaže na víčku, tak zbydou jenom třpytky a po barvě není ani vidu ani slechu. Zdá se mi, že je i trochu sušší, než klasická Sheer verze. Víčko jakoby "vyhladí" a připraví na stíny.

Sheer
Tenhle odstín odpovídá barvě na internetu. Taky není moc pigmentovaný, je jen jemně béžově barvený. Po rozmazání na víčku nejde nic vidět, jde ale cítit, že je víčko "vyhlazené" jako u prvního odstínu.

Co mají společného je balení, aplikátor jako u lesku na rty - možná trošku menší. Výdrž stínů je taky stejná. Jeden den jsem si dala na každé víčko jinou bázi a nanesla stíny. Stíny držely celý den stejně. Nevydržely tak pigmentované jaké byly ráno až do večera, ale pořád to vypadalo přijatelně. Pokud nejste moc nároční na stíny jako já, tak si myslím, že vám tahle báze bude stačit. Cena je 39 Kč a vybrat si můžete ze čtyř odstínů - elfkosmetika.cz.

Vyzkoušeli jste tyhle (asi) nejlevnější báze od Elfu? Jakou bázi pod oční stíny by jste doporučili?

1 komentář:

  1. Já mám ráda tu od Dermacolu :) A to s tou černou částí u té Elfí se mi taky stalo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)