12. srpna 2014

Rimmel 60 seconds Rita Ora - 873 Breakfast in bed

Krásné úterý! Opět se stalo nakupování a opět jsem skončila u laku na nehty... Chystám se ještě na laky Sally Hansen (díky kupónky do DM!), ale výběr není moc velký, tak ještě uvidím. Dneska to bude o laku z limitované edice Rita Ora od Rimmel.


Hodně jsem četla, že štětečky těhle laků jsou divně střižené - ten můj má štěteček normální, nic nerovného na něm není. Při první vrstvě lak dost pruhoval a krytí ještě nebylo moc dobré, takže je druhá vrstva nutnost. V lahvičce jde vidět, že mint barva obsahuje trochu stříbrný šimer, což na nehtech po nalakování vidět nejde. Výdrž mě nijak nepřekvapila, tyhle laky mi na nehtech moc nedrží, takže to jsou vždycky maximálně 2 dny bez žádného "odštipku". Mamce ale jeden z laků z řady 60 seconds vydržel na nehtech cca 3 dny bez žádného poškození (hodně pomývání atd.!) takže záleží na vašich nehtech. Co mi ještě moc nevyhovuje je to, že je lak hutnější, než třeba laky Avon. Lak jsem si koupila jen díky akce 1+1 zdarma, která ještě stále probíhá v drogeriích Teta, takže jeden vyšel na 25 Kč (druhý si koupila kamarádka).

Máte rádi laky na nehty značky Rimmel? Jaké jste vyzkoušeli?

PS: Kdo si všimnul změny v banneru "O mně"? :D

8 komentářů:

  1. já ten lak mám doma taky, přímo tu barvu a mě třeba strašně vyhovuje. Barvou i výdrží :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že tohle je nejpovedenější barva z celé kolekce :) Mám stejnou barvu a ta hutnost mi vůbec nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Práve táto farba sa stala jednou z mojich nových obľúbených, a zháňam lak na nechty práve v takomto odtieni... škoda hustej konzistencie a pruhovania, ale možno sa predsalen rozhodnem. :) Aj keď ten štetček sa mi veľmi nepozdáva. :D
    Rowena (Feeling Hoppy)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna farba táto značka laku je naozaj dobrá :)

    www.allmoblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tento lak mám také a jsem z něj nadšená!
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný odtieň, tiež som závislák na lakoch, takže veľmi dobre viem aké je to z drogérky zakaždým odísť aspoň s jedným lakom :D Inak ako tak pozerám, tak ti lak robí aj akési "žmolky" či "hrbolčeky" na nechtoch. Z rady Rita Ora som si kúpila ten biely, keďže som naň počula chválu a žiaden biely lak ešte nemám. Ale popravde hneď po príchode domov som ho zastrčila k ostatným lakom, takže doposiaľ ešte čaká na vyskúšanie :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)