2. srpna 2014

Nákupy - červenec 2014

Hezkou (už srpnovou) sobotu :) Ano, i já se za pár dní dočkám a budu mít konečně narozeniny!! Přesněji za 9 dni :P Dneska to bude ale o nákupech za červenec. Myslela jsem si, že toho moc nebude, ale pár věcí tady stejně mám. Uvažovala jsem, že bych zrušila rubriku Spotřebováno nebo Nákupy nebo pozměnila rubriku Péče o pleť, tělo a vlasy. Možná bych začala dělat spotřebováno jednou za třeba 2-3 měsíce a nedávala tam vzorky a věci, které se hodně často opakují.. Co vy na to?


Tohle jsou všechno takové věci, které jsem potřebovala a používám teď vlastně každý den (kromě odličovacích ubrousků teda. Garnier Mineral Protection antiperspirant jsem koupila v jedné zapadlé drogerii jen za 40 Kč, tak jsem si řekla, proč ho nevyzkoušet. Balea odličovací ubrousky mám už tak posté, takže snad netřeba představovat (recenze). Balea dámské jednorázové holítka mi doporučila kamarádka a já si je zamilovala (jo je to divné si zamilovat holítka, ale jo :D). Dlouho na nich vydrží zvlhčující pásek a krásně dělají to, co mají - holí. Nivea Pure & Natural denní krém mám opět díky kamarádky a akce 50 % sleva na Niveu z Teta drogerie. Zatím mi vyhovuje, bude na něj určitě brzo recenze.


Po recenzi na Astor Perfect Stay Lip Tint vás snad nepřekvapí, že jsem si objednala další dva odstíny a kamarádka si objednala 3 taky. Určitě obnovím recenzi o tyhle další dva odstíny! Předělávali u nás drogerii Teta na lepší a hezčí provedení a měli hned ze začátku akci 50 % slevu na Maybelline tak jsem si vzala Affinitone korektor 02 Natural, který už jsem jednou měla a byla spokojená (recenze). Kosmetika ELF měla taky slevy tak jsem si objednala hned několik věcí - Maximum Coverage Concealer ''Sand'', Eyelid Primer ''Champagne'' a Liquid Eyeliner ''Coffee''. Opět bude na všechny tyhle produkty určitě recenze :)

Čím jste si udělali radost za poslední měsíc vy? Objednávali jste někdy ze stránek bornprettystore.com?

1 komentář:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)