31. července 2014

Spotřebováno - červen + červenec 2014

Hezký, trochu upršený, čtvrtek :) Dneska je zatím ideální počasí na spaní - venku je tma a prší, tak snad budu mít i já volno od brigády. Minulý měsíc spotřebováno nebylo, takže tentokrát to bude za měsíce dva. Neděste se, moc toho ani tak není ;) 


Rexona Biorythm Ultra Dry - Nic moc deodorant - recenze.
Dermacol Aroma Ritual Černá třešeň - Tyhle sprcháče jsem si zamilovala! Už mám doma další a určitě si potom další koupím.
Avon Care 3 in 1 Oil Control - Tyhle čistící gely Avon používám už nějaký ten rok. Zázraky se nikdy neděly, ale stačily. Více v recenzi.
Balea pěna na holení - Obyčejná pěna na holení. Zdá se mi, že dost rychle ubývá. Příště se kouknu ale po jiné.


Essence Studio nails Pro White Hardener - Tenhle lak už nechci ani vidět. Rychle ztuhl a táhne se. Barevný lak se s ním odloupnul jako nálepka. Srovnávací článek zde.
Seba Med Spa Shower - Miniaturka mi stačila na dvě použití. Sprcháč měl takovou čistou vůni, jinak nic moc.
Balea krém na ruce a nehty - Tenhle krém si klidně pořídím znovu, do tašky stačí, krásně voní a funguje suprově - Recenze.
Fa Active Pearls antiperspirant - Barvil oblečení, takže znovu určitě ne. Šlo to vidět jenom jakoby "vevnitř" trička, ale občas to šlo vidět i navenek. Jinak pocení nezabránil na moc dlouho...
Pretty Smooth čistící pásky na nosní póry - Tyhle pásky na nos si určitě koupím znovu, pokud je ještě seženu. Nevyčistí úplně všechno, ale dost pomůžou - recenze.


Wilkinson Sword - Obyčejné holítka. Kamarádka mi ale doporučila Balea jednorázovky a ty jsou stokrát lepší! Tyhle už nikdy.
Basic Cotton Pads - Za cenu 18 Kč jsou tyhle tamponky fakt super. Nerozpadají se a nedřou obličej.
My Face Cotton Wool Pads - Tyhle jsou oproti těm Basic hrubé a jde poznat, že nejsou úplně bavlněné.
Palette Instant Color (16 Chocolate brown) - Nějak se to nepovedlo a tenhle barvící šampon moje vlasy moc nezabarvil. Šlo to vidět jenom občas na sluníčku, takový hnědý odlesk, jinak nic...
Nivea Tělové mléko do sprchy s bambuckým máslem - Pořád nevím, jestli tělové mléko do sprchy koupit nebo ne. Tohle bylo celkem fajn, ale pokožku nemám moc suchou, takže možná na zimu vyzkouším.
Avon Solutions noční hydratační krém pro citlivou pleť        Fleur de Santé pleťový krém
La Roche-Posay - Na set těhle vzorečků jsem dělala samostatný článek První dojmy.

Jaké je u vás teď počasí? Co jste dopo/spotřebovali za poslední měsíc vy?

3 komentáře:

  1. LRP je skvělý, používám už skoro rok a výsledky jdou poznat. :)

    www.beautifulwhile.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem sepsala spotřebovací článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujímavý článok:)pekné fotky
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)