7. července 2014

První dojmy... Zielona Apteka peeling

Nedávno se ke mně dostala tahle maska/peeling od kamarádky (Radka má taky blog - koukněte) a jelikož to je jenom malé balení, tak jsem si řekla, že to bude ideální na článek o Prvních dojmech. Musím říct, že mě to celkem překvapilo a je škoda, že jsem od téhle značky snad nikdy nic neviděla.


Jemný pleťový peeling meruňka (doporučen pro všechny typy pleti)
Tento jemný peeling účinně zjemňuje pleť odstraňováním odumřelých pleťových buněk. Pleť čistí a stimuluje její prokrvení. Zanechává ji svěží a zdravě vypadající.

Koupený je ze stránky lekarna.cz za 14 Kč. Jak jde vidět, tak balíček je na 2 použití. Peeling jsem používala tak, jak je na ní psáno - 2-3 minuty masírovat a pak nechat 5 minut vstřebat a opláchnout. 


Peeling má krásnou jemnou vůni, bílou barvu a na pleť se dobře nanáší. Obsahuje celkem dost oranžových částeček, které obličej čistí. Mně vyhovuje jejich počet a to, co mi s pletí dělají, ale na někoho by to mohlo být dost. Mám po něm opravdu hydratovanou pleť, není nijak extra hebká, ale i tak je to moc příjemný pocit. Asi mám doopravdy malý obličej, ale jedna půlka balení mi vyšla na 2 použití (pravda, že jsem peeling použila jen na obličej a ne ještě na krk jak se píše). Za mně to je teda dost povedená hydratační maska/peeling v jednom :) Jestli tuhle značku znáte, tak určitě napište!

Používáte peelingy? Máte nějaký oblíbený?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)