11. července 2014

Astor Seduction Codes No. 1 │ řasenka

Snad si užíváte volna? Já jsem celý červenec na brigádě, tak se už těším na volno a popravdě i do školy na pár lidí, se kterýma se vidím vlastně jenom tam. S kamarádkou jsme objednávaly z elfkosmetika.cz, mají tam totiž do 17. 7. slevy na dost věcí tak se koukněte :) Dneska to bude ale o značce Astor a jejich nové řasence.


Svádějte vaším pohledem! Značka Astor představuje stylingovou řasenku Seduction Codes No.1. První produkt z řady Seduction Codes pro krásně oddělené a stylově tvarované řasy!
Tvarující kartáček pro perfektní oddělení řas. Hedvábné složení s kolagenem a keratinem pro svůdný objem a až 16-hodinová intenzivní barva. Navíc neslepuje a nevytváří žmolky. (Zdroj)


První použití byla super, neslepila mi řasy ani nic. Po malé pauze začala trošku slepovat, ale vždycky se to dalo i samým kartáčkem rozčesat. Je teda trochu mokřejší, než bych chtěla, ale stačí pár týdnů počkat a bude to super řasenka. Kartáček mě taky zaujal, má tvar přesýpacích hodin, který jsem ještě nikdy nezkoušela. Jak jde z fotky poznat, řasy opravdu prodlouží a po druhé vrstvě jsou i objemnější. Řasy po zaschnutí řasenky nejsou tvrdé, takže se ani nedroli. Pod oči ale trochu opadá, možná to bylo ale i počasím, které zrovna bylo. I když opadala, řasy jinak zůstaly stejně natočené a "černé" celý den. Myslím, že až trochu vyschne, tak to bude moje hodně oblíbená řasenka. Cena je 189 Kč za 10,5 ml a najdete ji například v drogerii DM nebo Rossmann (teď už možná i nové drogerie Teta).

Vyzkoušeli jste řasenku s podobným kartáčkem nebo řasenku od značky Astor?

4 komentáře:

  1. Rasenka vypada dobre, ale prvni musim snizit zasoby :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem značce Astor zatím nějak nepřišla na chuť, je pravda, že moc produktů jsem nezkoušela, ale jednou jsem měla make-up a ten mě hodně zklamal. Na druhou stranu kámoška si Astor nemůže vynachválit...hlavně právě řasenky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá naprosto luxusně:O
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. potrebovala by si viac zhusťujúcu maskaru.táto nie je vyložene zlá,ale podla mňa potrebuješ niečo iné.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)