3. července 2014

Sleek MakeUp Blush - Suede

Hezký den přeji :)
Už jen dnešek a zítřek máte na to, zapojit se do giveaway! Takže pokud jste tak ještě neučinili, tak rychle do toho :) V sobotu se už dozvíte, kdo vyhrál. Už celkem dlouho mám doma tuhle tvářenku, kterou jsem si vybrala od kamarádek na narozeniny (předčasně). Je to moje jediná tvářenka, takže nemám s čím porovnávat. Jdeme na recenzi :)


Tvářenka má hezké černé matné balení. Když mi ji kamarádka dávala, tak jsem se divila, že je taková malinká, ale teď se mi zdá, že ji stejně nikdy nevypotřebuju celou. Balení je celkem bytelné a už mi i jednou spadla na zem (linoleum) a nic se nestalo. Plus je taky velké zrcátko, které mám ale skoro pořád špinavé...

dala jsem ho trochu  více, aby to šlo vidět i na fotce
Nejdříve bych se zastavila u výdrže, jelikož se mi zdá, že takhle samotnou ji posoudit nemůžu. Záleží to na tom, jestli pod ni použijete makeup a jaký použijete, nebo jenom bázi pod makeup nebo vůbec nic. Pokud máte dobrý makeup, tak vydrží dlouho. Já na sobě poznám, že ji mám prvních pár hodin. Pak mi totiž tváře zčervenají třeba samy od tepla nebo zimy... Odstín si myslím, že foťák zachytil dobře. Je to taková cihlová, oranžová s trochou červené. Pigmentace není nijak šílená, což je dobře, jelikož to s ní nejde přehnat a nevypadáte jako Marfuša :D Dá se taky lehce rozmazat třeba štětcem od pudru, když už to přeženete. Objednávaly jsme ze stránky kosmeticky-svet.cz a stojí tam 159 Kč. Vybrat si můžete z několika odstínů.

Na co bych chtěla upozornit, pokud budete objednávat z tohohle, ale i jiného e-shopu, tak si dejte pozor na odstíny. Zrovna u téhle tvářenky je to dost velký rozdíl. Takhle vypadá na e-shopu můj odstín Suede :D

zdroj
Používáte tvářenky každý den? Máte nějakou oblíbenou, kterou by jste mohli doporučit?

7 komentářů:

  1. Tvářenky nepoužívám vůnec. Moje pleť se během dne velmi často a velmi lehce červená, takže bych pak vypadala asi jako Marfuška :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářenky nepoužívám, obvykle se spíš snažím, abych byla matná.
    Nevím, jestli se mi to jen zdá, ale myslím si, že na tobě ta tvářenka vypadá nějak nepřirozeně.. Ale je to jen můj pocit.:)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsme se podívala znovu na tu fotku jako celek a musím ještě něco dodat, to si neodpustím.:D Máš naprosto nádherný oči! :O :)
      http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

      Vymazat
    2. Děkuju :) Však každý má svůj názor ;)

      Vymazat
  3. Já bez tvářenky nevycházím z domu :D nejraději mám asi milani růžičkovou tvářenku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)