23. července 2014

Miss Sporty Perfect Color │ rtěnka

Krásnou středu všem :)
jak si užíváte zatím prázdniny? Já pořád na brigádě, ale za něco přes týden mi končí. Jak jste si možná všimli, tak dlouho nebyl článek o nehtech nebo lacích na nehty. Jeden prostý důvod - fotit nehty se světlem, které je když prší, není moc hezké :D Ale snad se mi to brzo podaří, i já bych už si zase chtěla něco na nehtech "vytvořit". Dneska to bude opět recenze, tentokrát na rtěnku od Miss Sporty.


Balení je jednoduché z ne až tak levného a měkkého plastu. Líbí se mi, že jde přes obal vidět skutečný (!) odstín rtěnky, který i odpovídá barevnému kolečku na spodku obalu. Zapomněla jsem vyfotit spodní část, kde je napsaný odstín - 022 BB Nude - a že je vyrobena v UK.

fotky trochu zkreslily odstíny
Nejprve bych se zastavila u vůně rtěnky, která je krásná! Voní mi jako melounové žvýkačky, nebo prostě něco sladkého, což já můžu. Konzistence je jako balzám, je krémová  a snadno se roztírá. Pigmentaci můžete vidět na fotce výše. Odstín je taková světlounce hnědá s trochou růžové, hezká přirozená barva. Není to takový ten mrtvolný odstín jako "mám na rtech korektor", ale i tak mi to trochu rty zesvětlí (samozřejmě, že záleží na vaší přirozené barvě rtů). Na rtech moc nevydrží, možná tak jednu hodinu. Je to spíše takový zabarvený voňavý balzám, který vám rty bude i hydratovat. Rtěnku můžete koupit za 50 Kč v asi jakékoliv drogerii (Rossmann, DM, Teta drogerie). Za mě to není tak špatné, nevadí mi, že není moc pigmentovaná, do školy to bude ideální.

Máte rádi značku Miss Sporty? Co jste od ní vyzkoušeli?

2 komentáře:

  1. Zrovna včera jsem ji zkoušela v Rossmannu. Ale nakonec jsem si koupila jednu od Essence a druhou od Maybelline. :)
    Pěkná recenze, jen škoda, že jsi neukázala, jak vypadá na rtech. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Odstín vypadá fajn :) Doma mám takovou hodně světle růžovou a ze začátku byla fajn,ale teď mi přijde, že mi hrozně vysušuje rty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)