17. července 2014

Syoss Repair Therapy │šampon

Chodila jsem kolem toho tak dlouho, až mě akce zlákala alespoň šampon od téhle, kadeřníky navržené značky, vyzkoušet. Olejíček na vlasy je prý super (podle ségry), ale tohle je teda nic moc... Jedná se o šampon na suché vlasy od Syoss.


Balení těhle šamponů je jednoduché, líbí se mi dávkování, které vám "nevykype" na ruku tunu produktu. Teď nevím, jestli se dají koupit i ve větším balení, ale vím, že je na výběr z několika druhů a je k němu i stejný kondicionér/balzám na vlasy a kúra.


Šampon používám už nějaký ten týden a lesk vlasů jsem teda fakt nezaznamenala. Vlasy mám, řekla bych, suché a trochu se krepatí. S krepatostí pomohl, ale ne úplně. Jinak jsou po použití vlasy trochu jemnější. Myslela jsem si, že by vlasy mohl mastit, když je na suché vlasy, ale to mě vůbec nedělá. Vlasy si myju pořád ob den i s tímhle šamponem. Vůně je taková jemná (to si musíte očuchat v obchodě) a vydrží na vlasech i pár hodin po umytí. Čekala jsem prostě něco více, když to je prý vyrobeno na základě kadeřníků a vlasy by měly být jako ze salónu :D Cena za tohle 500 ml balení je 120 Kč, já ho kupovala za 100 Kč. Nijak mě to nenadchlo, ale vyzkoušela bych i tak něco jiného od Syoss...

Co by jste od téhle značky mohli doporučit, nebo jste slyšeli, že je dobrý produkt?

3 komentáře:

  1. Tahle řada mi vůbec nesedla. Vlasy mastný, jako kdybych si je vůbec nemyla.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dřív tuto značku používala denně, pravda, že už je to nějaký ten pátek, co jsem si ho nekoupila. Asi si ho budu muset koupit, abych zjistila, jestli jsou pořád tak dokonalé, nebo ne..

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nějaký šampon od Syoss plánuji už dlouho koupit. Hrozně se mi líbí jejich vzhled a reklama (:D). Ale tenhle článek mě trochu odrazuje, protože od této značky očekávám opravdu hodně.. ale uvidíme, někdy to vyzkouším sama, a třeba mi to bude sedět. :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)