15. července 2014

Balea Deo Sprej Fresh Lime

Hezké úterý :) Čas letí a půlka měsíce už je pryč. Jak jsem pořád na brigádě, tak mi ani nepřijde, že to tak rychle ubíhá a jsou prázdniny... Teplo je ale pořád, a proto to dneska bude o produktu pro horké letní dny :)


BALEA DEO SPREJ FRESH LIME 200 ML
Baela deo sprej s limetkovou vůní vám dodá pocit jistoty a svěžesti po 48 hodin. Minimalizuje světlé skvrny od deodorantu. 



Deodorant má opravdu takovou "freš" vůni, ale limetky z toho fakt necítím. Už při kupování jsem počítala s tím, že mi s pocením nepomůže, ale že vystačí na takové to osvěžení. A tak se i stalo. Je fajn, když je venku vedro a chcete vonět, nebo po tělocviku bude dobrý. Pocení nezabrání. Před použitím ho musíte opravdu hodně protřepat, stalo se mi už, že jsem ho asi neprotřepala dost, a nestříkal "vzduch" ale nějaké bílé jakoby drobky. Měla jsem na sobě naštěstí ještě pyžamo, jinak bych měla oblečení celé bílé... Na oblečení moc nebarví, ale já si ho nestříkám na tričko, jinak by vám tmavé oblečení zabarvil (myslela jsem, že to tak dělá hodně lidí, ale spíše si to lidi stříkají jakoby do podpaží na triko a ne na kůži?). Koupila jsem ho za 35 Kč v DM a za tu cenu na "osvěžení" vystačí.

Kupujete si někdy deodoranty Balea, nebo raději dáte více peněz a koupíte si něco, co doopravdy pomůže?

3 komentáře:

  1. Měla jsem jeden, ale už bych si žádný asi nekoupila. Jsou to vyhozené peníze. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Raději investují, protože nechci mít zničené oblečení od agresivního potu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je DEODORANT a po něm budeš jenom vonět. ;)
    Antiperspirant ti zabrání pocení!:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)