19. července 2014

Péče o pleť, tělo a vlasy - červenec 2014

Pěknou sobotu :) Brigáda mě začíná dost unavovat, spala bych déle a déle, ale ještě při tom večerním vedru... Snad se alespoň to počasí umoudří. Dneska to bude jako obvykle o mých momentálně používaných produktech, tentokrát jsem si né všechny oblíbila, ale chci je vypoužívat.


O šamponu Syoss Repair Therapy už víte, že mně zklamal - více v recenzi - ale je to moje první zkušenost s touhle značkou, takže ji nechci odsuzovat. Sprchový gel Dermacol Černá třešeň se objevil už v minulém článku Péče o pleť, tělo a vlasy a naopak tenhle produkt se mi moc líbí a těším se, až vyzkouším další. Odličovací mléko Nivea Refreshing Cleansing Milk už jste taky mohli vidět, ale já se ho nemůžu nabažit. Někdy mě teda už nebaví si s ním odličovat oči, takže raději použíju něco jiného, ale na pleť je super. Taky jste ho mohli vidět v recenzi.


Tento měsíc jsem si koupila krém Nivea Pure & Natural (spíše kamarádka mi ho zašla koupit) a taky jsem si ho za chvíli oblíbila. Krásně voní a zbytečně nemastí pleť. Určitě na něj bude recenze. Ano, pořád tuhle řasenku mám - Essence Get Big Lashes - a pořád bude mou oblíbenou voděodolnou řasenkou na léto. Teď ji hodně používám, ale po tom roce by už to chtělo nové balení... Poslední věcí je Elf All Over Cover Stick (Ivory), kterou spíše dodělávám, ale na léto se taky hodí. Dá se celkem dobře rozmazat, výběr odstínů není vůbec špatný a krytí za tu cenu je taky super.

Jaké jsou vaše nynější oblíbené produkty? Nebo oblíbené věci na léto?

3 komentáře:

  1. Asi největší oblíbenec z dekorativní kosmetiky je pro mě poslední dobou řasenka Best od kosmetiky MOJE a z pečující by to asi byl třpytivý tělový olej od Avonu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týče dekorativní kosmetiky, bych zmínila asi BBčko.:) A pečující asi nějaký balzám, nebo pomáda na rty!:)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dost jsem si oblíbila voděodolnou Rocketku od Maybelline a bronzer od NYC, nejlepší pomocníci do veder :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)