13. července 2014

Balea odličovač očí s olejem

Ahoj :) Při jedné z návštěv DMka jsem našla tyhle odličovací tampónky, které už jsou nasáklé olejem, takže ideální na voděodolnou řasenku a linky. Docela mě překvapily, a tak jsem tady s článkem věnovaným jenom jim :)


Balení je obyčejné šroubovací. Pochopitelně bylo zadělané fólií, aby tampónky nevyschly. Co mě hned mile překvapilo bylo to, jak byly nasáklé olejem. Na prsech jsem to vůbec necítila, ale viděla jsem, jak jsou lesklé a mastné.


Nasáklé jsou teda dost hodně. Vůni mají jenom slabou, nijak výraznou, takže pokud chcete na oči používat věci bez parfemace, tohle je pro vás. Odličování jde s tímhle jedna báseň. Odlíčí mi všechen oční makeup, voděodolná řasenka jde taky rychle dolů. Na obě oči mi stačí jenom jeden tampónek, možná kdybych měla ten den i stíny a linky, tak bych použila na každé oko jeden tampónek. V očích nijak neštípe. Občas mi řasenku ale jakoby zhrudkovatí a to se pak může do očí dostat. Balení jsem kupovala v DM v akci za 30 Kč a v balení je 50 kusů (pro mě, na 50 dní). Pokud teda chcete něco na odlíčení voděodolných výrobků, tak bych tohle určitě zkusila!


2 komentáře:

  1. Tak to se divím, já je měla loni a byly naprosto nepoužitelné, nakonec jsem je vyhodila :-( Ty bez oleje jsou mnohem lepší, akorát neodstraní voděodolný make-up.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají dobře:) Možná i zvážím koupy:D

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)